قاسمی‌نژاد می‌تواند به استقلال کمک کند؟

از مدت‌ها قبل شایعاتی در مورد علاقه باشگاه استقلال به جذب امین قاسمی‌نژاد از شهرخودرو به گوش می‌رسید و حتی بسیاری خبر می‌دادند که توافقات نهایی در این زمینه انجام شده است. نهایتاً هم فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی استقلال با فولاد تأیید کرد که جذب قاسمی‌نژاد را از باشگاه خواسته است.

قاسمی‌نژاد می‌تواند به استقلال کمک کند؟
کد خبر: 470471
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۹ ۰۸:۲۴:۳۲

اعتمادآنلاین| از مدت‌ها قبل شایعاتی در مورد علاقه باشگاه استقلال به جذب امین قاسمی‌نژاد از شهرخودرو به گوش می‌رسید و حتی بسیاری خبر می‌دادند که توافقات نهایی در این زمینه انجام شده است. نهایتاً هم فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی استقلال با فولاد تأیید کرد که جذب قاسمی‌نژاد را از باشگاه خواسته است.

به گزرش خبرورزشی، البته دست‌کم تا زمان تنظیم این مطلب چیزی روشن نشده و مهدی رحمتی هم به‌ عنوان سرمربی شهرخودرو موضع تندی در مقابل استقلالی‌ها گرفته است. با این حال فارغ از اینکه سرنوشت امین چه خواهد شد، پرسش اینجاست که این مهاجم 34 ساله چقدر به‌کار استقلال می‌آید؟

قاسمی‌نژاد جزو خوب‌های این فصل لیگ برتر بوده، اما همه می‌دانند که استقلال در 2 فصل اخیر با تراکم بازیکنان مدعی در خط حمله‌اش مواجه بوده است. آنها شیخ دیاباته، مهدی قائدی و ارسلان مطهری را در اختیار دارند و حتی در نخستین تجربه حضور دوباره مجیدی روی نیمکت، مطهری در برابر فولاد نیمکت‌نشین شد. با این اوضاع قطعا حضور احتمالی قاسمی‌نژاد باعث افزایش ترافیک در خط حمله خواهد شد.

البته این احتمال وجود دارد که مجیدی، قاسمی‌نژاد را برای پست‌های دیگر، مثلا استفاده به‌عنوان وینگر در نظر داشته باشد که خب این هم ممکن است کارایی مهاجم فعلی شهرخودرو را کاهش بدهد. نهایتا باید دید تکلیف تنها بازیکن موجود در لیست خرید فرهاد چه خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها