دریادار سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش:

راهیان نور یک ابزار برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس است / کاروان‌های راهیان نور فناوری استخراج معادن طلا هستند

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: راهیان نور به عنوان یک ابزار و الزام فرهنگی، عامل مهمی در جهت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و بهترین روش برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس است.

راهیان نور یک ابزار برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس است / کاروان‌های راهیان نور فناوری استخراج معادن طلا هستند
کد خبر: 470560
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۹ ۱۱:۲۱:۳۱

اعتمادآنلاین| معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی، با تبریک فرارسیدن روز ملی راهیان نور را به سرتیپ کارگر گفت: راهیان نور به عنوان یک ابزار و الزام فرهنگی، عامل مهمی در جهت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و بهترین روش برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس است.

به گزارش ایلنا، در متن پیام دریادار حبیب‌الله سیاری خطاب به سرتیپ بسیجی بهمن کارگر ریاست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آمده است: هشت سال دفاع مقدس ما صرفا یک امتداد زمانی و فقط یک برهه زمانی نیست، گنجینه عظیمی است که تا مدت‌های طولانی ملت ما می‌تواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند، مصرف کند و سرمایه‌گذاری کند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس، تاریخی عبرت‌آموز و ماندگار از ایثار و رشادت مردم ایران اسلامی است که برای همیشه جاودانه خواهد ماند.

سیاری تصریح کرد: بهره‌برداری از این حادثه تاریخی و عبرت‌آموز و ثروت بی‌پایان نیازمند به‌کارگیری فناوری مناسب و برنامه‌ریزی صحیح است که راهیان نور به عنوان یک ابزار و الزام فرهنگی، عامل مهمی در جهت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و بهترین روش برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس است و به تعبیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) کاروان‌های راهیان نور فناوری استخراج معادن طلا هستند.

وی در این پیام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، فرارسیدن بیستم اسفندماه، روز ملی راهیان نور را به جنابعالی و تمامی راویان حماسه‌آفرینی‌های هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال توفیق تداوم خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت می‌کنم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها