کد خبر: 470570
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۹ ۱۱:۳۵:۰۰
| |

حسن یزدانی المپیکی شد

حسن یزدانی و رضا اطری در رقابت انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برابر رقبایشان به برتری رسیدند.

حسن یزدانی المپیکی شد
کد خبر: 470570
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۹ ۱۱:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| در جریان رقابت انتخابی وزن 86 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد به عنوان مرحله اصلی انتخابی المپیک توکیو، حسن یزدانی برابر کامران قاسمپور با نتیجه 5 بر 2 به برتری رسید.

به گزارش ایسنا، حسن یزدانی پس از برتری مقابل کامران قاسمپور در انتخابی وزن 86 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در المپیک توکیو، گفت: کشتی داخلی سخت و دشوار است. ما با هم رفیق، همشهری و هم باشگاهی هستیم و قاسمپور حریف سر سختی است.

دارنده مدال های طلای جهان و المپیک افزود: هر کشتی گیری که کمتر اشتباه کند و آماده تر باشد برنده می شود.امیدوارم هر کس لایق بود به المپیک برود.

وی درباره شرایط وزنی خود گفت: فعلا وزنم برای کشتی در 86 کیلوگرم است چرا که نهایتا به 89 کیلو می رسم. فعلا قصد دارم در همین وزن کشتی بگیرم.

یزدانی در پایان با اشاره به شرایط اردوی تیم ملی گفت: در قرنطینه کامل تمرین می کنیم و هیچ کس اجازه ندارد از اردو خارج شود چرا که در این شرایط یک نفر هم آلوده شود بقیه نیز مشکل پیدا می کنند.

در وزن 57 کیلوگرم نیز رضا اطری در یک مبارزه سخت مقابل رحمان عموزاد خلیلی 6 بر 4 پیروز شد.

عموزاد که به تازگی از رده نوجوانان به جوانان آمده تا اواسط وقت دوم 4 بر 2 پیش بود اما اطری با استفاده از تجربه اش در دقیقه پایانی 4 امتیاز گرفت و پیروز شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها