کد خبر: 470675
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۹ ۱۶:۰۱:۳۳
| |

مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی مطرح کرد:

چه میزان کالای اساسی در بنادر کشور رسوب شده است؟

مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی، وضعیت 11 ماهه رسوب انواع کالا، کالاهای کانتینری و کالاهای اساسی را در بنادر کشور تشریح و میزان تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی را در این مدت اعلام کرد.

چه میزان کالای اساسی در بنادر کشور رسوب شده است؟
کد خبر: 470675
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۹ ۱۶:۰۱:۳۳

اعتمادآنلاین| روانبخش بهزادیان درباره آخرین وضعیت رسوب کالاهای اساسی در بنادر کشور، اظهار داشت: در حال حاضر میزان رسوب کالاهای اساسی در بنادر کشور معادل 3,8 میلیون تن است که بیشترین میزان رسوب این کالاها شامل گندم، جو، ذرت، سویا، برنج، شکر و روغن نباتی بوده و مربوط به بندر امام (ره) است.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: میزان رسوب انواع کالا اعم از کالاهای اساسی و غیراساسی در بنادر ایران طی 11 ماه گذشته معادل 7,3 میلیون تن و میزان رسوب کالاهای کانتینری برابر 82 هزار و 340 TEU بوده است.

مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه شرایط تحریم و انتشار ویروس کرونا مشکلاتی را در زمینه فعالیت های بندری ایجاد کرده است، گفت: سازمان بنادر و دریانوردی با پیش بینی مشکلات احتمالی و برنامه ریزی و توزیع منابع و تجهیزات توانسته مدیریت قابل قبولی را در زمینه واردات و توزیع کالای اساسی مدنظر قرار دهد.

بهزادیان در رابطه با آمار تخلیه و بارگیری بنادر کشور طی 11 ماهه 99، تصریح کرد: بر اساس آمار موجود، کل میزان آمار عملکرد کالای نفتی و غیرنفتی در بنادر کشور بالغ بر 155,4 میلیون تن بوده است.

وی افزود: در بخش کالای نفتی نیز میزان تناژ عملکرد 11 ماهه بالغ بر 75 میلیون تن بوده است.

مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه در بخش کالاهای غیرنفتی در مدت یاد شده تناژ عملکرد بالغ بر 80,4 میلیون تن بوده است، گفت: علت اصلی کاهش آمار عملکرد در حوزه تخلیه و بارگیری در بنادر، شیوع ویروس کرونا و تحریم است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها