وزیر ارتباطات:

35 هزار نفر از مردم بشاگرد به اینترنت متصل شدند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: 35 هزار نفر از مردم شهرستان بشاگرد با بهره برداری از سایت‌های ایرانسل به شبکه جهانی وب دسترسی پیدا کردند.

35 هزار نفر از مردم بشاگرد به اینترنت متصل شدند
کد خبر: 470758
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ ۱۰:۰۵:۰۹

اعتمادآنلاین| محمدجواد آذری جهرمی روز چهارشنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ارتباطی حوزه روستایی هرمزگان که به صورت ویدئو کنفرانسی در استانداری هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: همکاران فنی در مدت 4 ماه اقدام مهمی برای محرومیت زدایی از بشاگرد و برقراری عدالت ارتباطی انجام دادند.

وی باگرامیداشت یاد و خاطر حاج عبدالله والی تلاش زیادی برای محرومیت زدایی در بشاگرد انجام دادند ادامه داد: پوشش بشاگرد از متوسط کشوری بالاتر رفته و می‌توان گفت بشاگرد از محرمیت ارتباطی خارج شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ابراز داشت: روستاهای باقی مانده باید تا قبل از پایان سال جاری به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند و برای این منظور 22 سایت باقی مانده ظرف 10 روز آینده آماده راه‌اندازی شوند.

آذری جهرمی بیان داشت: در این 6 ماه که 2 ماه آن به برنامه ریزی و تامین اعتبار گذشت 185 سایت در استان نصب و ارتقاء داده شد.

وی گفت: این سایت‌ها در شهرستان‌های مختلف همچون بشاگرد، بندرعباس، حاجی آباد، بندرلنگه، بستک، رودان و سایر شهرستان ها می‌شود.

وی یادآور شد: بنا بود 72 سایت در بشاگرد بهره‌برداری شود که 22 سایت به برنامه نرسید و تا پایان سال مابقی این طرحها آماده بهره‌برداری خواهند شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها