محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور:

مسأله برجام و لغو تحریم‌های ایران یک موضوع جدی است / معطل ماندن لوایح FATF در مجمع تشخیص به مصلحت کشور نیست

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: معطل ماندن این دو لایحه که در مجلس به تصویب رسیده و مدت طولانی است که در مجمع تشخیص مانده، به مصلحت روابط بانکی ایران و دنیا نیست.

مسأله برجام و لغو تحریم‌های ایران یک موضوع جدی است / معطل ماندن لوایح FATF در مجمع تشخیص به مصلحت کشور نیست
کد خبر: 470783
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ ۱۱:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: معطل ماندن این دو لایحه که در مجلس به تصویب رسیده و مدت طولانی است که در مجمع تشخیص مانده، به مصلحت روابط بانکی ایران و دنیا نیست.


به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در رابطه با صحبت‌های امروز رئیس‌جمهور اظهار داشت: مسأله برجام و لغو تحریم‌های ایران یک موضوع جدی است که هم ما در ایران آن را دنبال می‌کنیم و هم بسیاری از کشورهای دوست از جمله 1+5 آن را دنبال می‌کنند.

وی عنوان کرد: اینکه اگر کسی چیزی می‌گوید لزوماً به معنای آن نیست که ما هم آن را می‌پذیریم.

رئیس دفتر رئیس جمهور در رابطه آخرین وضعیت FATF و اظهار نظر محسن رضایی در این رابطه گفت: غیر از ما و کره شمالی بقیه کشورهای دنیا به چارچوب پولشویی و چارچوب‌هایی که ما هم تمایل به اجرای آن را داریم، عمل می‌کنند. در دنیا همه کشورها دنبال منافع خود نیستند؟ به نظر می‌رسد بیشتر در این زمینه نگاه سیاسی وجود دارد.

واعظی تصریح کرد: آقای رئیس‌جمهور و همکاران مادر دولت گفتند معطل ماندن این دو لایحه که در مجلس به تصویب رسیده و مدت طولانی است که در مجمع تشخیص است، به مصلحت روابط بانکی ایران و دنیا نیست.

ادامه دارد...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها