کد خبر: 470805
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ ۱۲:۲۰:۰۵
| |

اعضای هیئت نظارت برانتخابات شوراهای شهر جهت‌گیری سیاسی ندارند

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر تهران گفت: افرادی که برای هیئت نظارت انتخاب شدند، افرادی زبده و باسابقه هستند و تمام تلاش‌شان برگزاری انتخابات سالم است و جهت‌گیری سیاسی خاصی ندارند.

اعضای هیئت نظارت برانتخابات شوراهای شهر جهت‌گیری سیاسی ندارند
کد خبر: 470805
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ ۱۲:۲۰:۰۵

اعتمادآنلاین| رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر تهران گفت: افرادی که برای هیئت نظارت انتخاب شدند، افرادی زبده و باسابقه هستند و تمام تلاش‌شان برگزاری انتخابات سالم است و جهت‌گیری سیاسی خاصی ندارند.

یه گزارش مهر، سید محمد آقامیری رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر تهران صبح امروز(چهارشنبه) در حاشیه بازدید از روند روز اول ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: داوطلبان ثبت‌نام در انتخابات شوراها برای ثبت‌نام حضوری مراجعه می‌کنند، مدارک خود را تحویل می‌دهند و فرم‌های ثبت‌نام خود و گواهی ماده 32 را پر می‌کنند که از مسئولان ارشد نباشند و در انتها مدارک تحصیلی‌شان کنترل می‌شود.

وی ادامه داد: البته در مراحل بعدی مدارک ثبت نام کنندگان از طریق سیستم‌هایی که متصل به ثبت احوال است، بررسی می‌شود و کد رهگیری به این عزیزان داده شده و پرونده‌شان تشکیل می‌شود.

رئیس هیئت نظارت برانتخابات شورای شهر تهران تصریح کرد: هیئت اجرایی تهران 10 روز فرصت دارد که پرونده ثبت‌نام کنندگان را بررسی کند و پرونده افرادی که تائید می‌شوند را برای هیئت نظارت ارسال کند و بعد از این هیئت نظارت نیز 14 روز فرصت دارد که مجدد به صورت ماهیتی پرونده‌ها را بررسی و تایید کند.


آقامیری تصریح کرد: افرادی که برای هیئت نظارت انتخاب شدند، افرادی زبده و باسابقه هستند و تمام تلاش‌شان برگزاری انتخابات سالم است و جهت‌گیری سیاسی خاصی ندارند.

وی ادامه داد: هر یک از داوطلبان اگر مدارکی دارند که می‌خواهند آنها را ارائه کنند، می‌توانند آن را به دفتر هیئت نظارت که روبروی فرمانداری تهران است، بدهند. دفتر نظارت آنها را بررسی می‌کند و در مهلت قانونی نتیجه را اعلام خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها