حادثه تلخ برای یک تیم فوتسال در جاده چالوس + عکس

محمدرضا فلاح نژاد در این باره گفت: بامداد امروزشنبه در پیچ سرهنگ جاده چالوس، بهمنی از برف به اتوبوس حامل تیم فوتبال شهرداری نوشهر برخورد کرد و باعث واژگونی اتوبوس و سقوط آن از ارتفاع حاشیه جاده به پایین شد.

حادثه تلخ برای یک تیم فوتسال در جاده چالوس + عکس
کد خبر: 471282
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ۰۹:۰۷:۴۲

اعتمادآنلاین| محمدرضا فلاح نژاد در این باره گفت: بامداد امروزشنبه در پیچ سرهنگ جاده چالوس، بهمنی از برف به اتوبوس حامل تیم فوتبال شهرداری نوشهر برخورد کرد و باعث واژگونی اتوبوس و سقوط آن از ارتفاع حاشیه جاده به پایین شد. این حادثه باعث فوت یک نفر و مصدومیت 19 نفر از سرنشینان اتوبوس شد. شب گذشته نیز بر اثر سقوط بهمن، پنج سرنشین یک خودروی سواری دچار حادثه شدند که توسط عوامل امدادی هلال احمر نجات یافتند.

به گزارش خبرورزشی، گفتنی است تیم شهرداری نوشهر یکی از تیم های حاضر درمرحله دوم لیگ 3 است که در روزهای اخیر برای برپایی اردوی تدارکاتی و هم چنین انجام چند بازی دوستانه با تیم های سایپا و بادران به تهران سفر کرده بود که در بازگشت به نوشهر دچار چنین حادثه ای شد. هدایت این تیم بر عهده محسن بنگر بازیکن سابق تیم های سپاهان و پرسپولیس است. هنوز در خبرها مشخص نشده کسی که دار فانی را وداع گفته از بازیکنان یا کادر فنی یا مدیریتی تیم بوده است. اما با توجه به مصدومیت 19 نفر به نظر می رسد بازیکنان تیم شهرداری نوشهر به دلیل سقوط اتوبوس با پایین جاده دچار مصدومیت های جدی شده اند. این در حالی است که این تیم آماده می شد تا بازی های خود را از فروردین ماه برگزار کند.

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها