کد خبر: 471306
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ۰۹:۵۰:۰۰
| |

استقلال تا سال 2023 محروم می‌شود

استقلالی‌ها معتقدند اگر میزبان گروه آنها عوض نشده و استقلال نیز به نشانه اعتراض راهی عربستان نشود، احتمالاً محرومیتی دوساله برای این تیم در نظر گرفته می‌شود و استقلال تا سال 2023 حق شرکت در لیگ قهرمانان آسیا را نخواهد داشت.

استقلال تا سال 2023 محروم می‌شود
کد خبر: 471306
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ۰۹:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی میزبانان مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان را اعلام کرد و طی آن برخی از تیم‌های ایرانی در اقدامی عجیب و کاملاً همسو با منافع عربستان، باید برای برگزاری مسابقات خود راهی این کشور شوند! تصمیمی که کاملاً نقض‌کننده اصل بی‌طرفی بوده و فقط در راستای عرض ارادت شیخ‌سلمان به عربستانی‌ها صورت گرفته است. در چنین وضعیتی به نظر می‌رسد مقامات کنفدراسیون همه چیز را عملاً از همین حالا بریده و دوخته‌اند تا تیم‌های منطقه غرب را در عمل انجام شده بگذارند.

بعید به نظر می‌رسد رایزنی‌های روزهای آینده بتواند وضعیت میزبانی را تا حد قابل ملاحظه‌ای دگرگون کند و استقلال به عنوان یکی از نمایندگان ایران باید نیمه دوم فروردین (البته در صورتی که بخواهد در مسابقات شرکت کند) رهسپار شهر جده شود. در این میان موضع‌گیری مدیران وزارت ورزش و انتقادات تند آنها از کنفدراسیون موجب شده شایعات و زمزمه‌هایی مطرح شود. به هر حال استقلال حالا باید میان رفتن و بازی کردن در عربستان یا بی‌خیال شدن لیگ قهرمانان در فصل جاری یک مسیر را انتخاب کند. البته مسئله‌ای که به طور جدی باعث نگرانی برخی از مدیران باشگاه استقلال شده، برخوردی است که در صورت انصراف آنها از لیگ قهرمانان متوجه باشگاه می‌شود. استقلالی‌ها معتقدند اگر میزبان گروه آنها عوض نشده و استقلال نیز به نشانه اعتراض راهی عربستان نشود، احتمالاً محرومیتی دوساله برای این تیم در نظر گرفته می‌شود و استقلال تا سال 2023 حق شرکت در لیگ قهرمانان آسیا را نخواهد داشت.

البته یکی از مسئولان باشگاه در این رابطه به خبرورزشی گفت: «ما از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برای رایزنی با مقامات ذی‌صلاح در کنفدراسیون فوتبال آسیا استفاده خواهیم کرد ولی در نهایت تصمیمی خواهیم گرفت که مورد تأیید مدیران ارشد کشور باشد.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها