کدام جاده‌های کشور همچنان مسدودند؟

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جاده های دارای انسداد و محدودیت تردد به علت بارش برف و بروز کولاک را تشریح کرد.

کدام جاده‌های کشور همچنان مسدودند؟
کد خبر: 471308
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ۰۹:۵۴:۲۳

اعتمادآنلاین| سرهنگ احمد شیرانی درباره محورهای شریانی مسدود شده در پی مداخلات جوی روزگذشته، گفت: در استان خراسان شمالی محور چمن بید -گرمه و استان سمنان محورهای جندق -معلمان ، دامغان-سمنان ، سمنان -فیروزکوه ، شهمیرزاد-سمنان ، چشمه علی -کیاسر به دلیل بارش برف، بروز کولاک و کاهش میدان دید رانندگی و پایین آمدن ضریب ایمنی تردد مسدود هستند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه در استان‌های تهران و البرز آزادراه غدیر به دلیل مشابه مسدود است، ادامه داد: در استان گلستان محورهای شاهرود-توسکستان و آزادشهر -شاهرود مسدود بود و در استان های مازندران و البرز نیز محور کرج-چالوس همچنان مسدود است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت محورهای استان مازندران و شرق استان تهران نیز گفت: محور های هراز و فیروزکوه در پی بارش برف و کاهش سطح میدان دید، همچنان مسدود است. در استان آذربایجان شرقی نیز محور زنجان -تبریز و در استان قزوین هم محورهای قزوین -زنجان و بوئین زهرا -ساوه مسدود است.

به گفته شیرانی، در استان خراسان رضوی نیز محورهای کلات - مشهد ، کلات - درگز ، قوچان درگز، سبزوار-جوین و جعغتای ، سرولایت-نیشابور، سرولایت-قوچان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی با تاکید بر اینکه برای تردد از ارتفاعات و جاده‌های برفگیر همراه داشتن تجهیزات زمستانی و به ویژه زنجیر چرخ الزامی است، گفت: اما توصیه پلیس این است که شهروندان به هیچ عنوان برای سفر برنامه ریزی نکرده و زمان بازگشت خود را نیز به روزهای آتی موکول کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها