کد خبر: 471473
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ۱۷:۱۰:۰۸
| |

فرمانده کل ارتش: نباید از لشکرکشی شیطان در فضای مجازی مأیوس شد

فرمانده کل ارتش خطاب به فرزندان شهدا گفت: شما عزیزان امانتدار پدرانتان و ما هم امانتدار همرزمان‌مان هستیم و وظیفه داریم در مقابل ناامید شدن و ناملایمات بایستیم و تحت هیچ شرایطی در راه قوی شدن از مواضع حقمان کوتاه نیاییم و عقب ننشینیم.

فرمانده کل ارتش: نباید از لشکرکشی شیطان در فضای مجازی مأیوس شد
کد خبر: 471473
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ۱۷:۱۰:۰۸

اعتمادآنلاین| امیر سرلشکر موسوی خطاب به فرزندان شهدا با تأکید بر اینکه به هیچ وجه نباید از لشکرکشی شیطان در فضای مجازی مأیوس شد تصریح کرد: شما عزیزان امانتدار پدرانتان و ما هم امانتدار همرزمان‌مان هستیم و وظیفه داریم در مقابل نا امید شدن و ناملایمات بایستیم و تحت هیچ شرایطی در راه قوی شدن از مواضع حقمان کوتاه نیاییم و عقب ننشینیم.

به گزارش ایلنا، وی در پایان با ابراز خرسندی از توفیق دیدار با خانواده معظم شهدا خاطرنشان کرد: یاد شهدا و دیدن خانواده شهدا انسان و به ویژه مسئولان را در مرحله‌ای نگه می‌دارد که پایبند به تمامی اعتقادات و اراده‌های آهنین‌شان بمانند و فراموش نکنند؛ جایگاهی که دارند ثمره خون شهدای گرانقدر است، آنها هم باید دائماً خود را در سنگر دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند و در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی و عزت ملت شریف ایران کوتاهی نکنند.


در این دیدار امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش و امیر سرتیپ دوم «محمدرضا فولادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آجا نیز حضور داشتند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها