نود با عادل فردوسی‌پور برمی‌گردد؟

حمید شاه‌آبادی معاون سیما گفت: برنامه نود برنامه خوب و پربیننده‌ای بود؛ ما تمایل داریم این برنامه کار خودش را داشته باشد اما طبیعی است که انتخاب مجری و موضوعاتی از این دست، در اختیارات مدیر شبکه است.

نود با عادل فردوسی‌پور برمی‌گردد؟
کد خبر: 471505
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۰۸:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| حمید شاه‌آبادی معاون سیما در اولین نشست خبری دوران مدیریتی خود در سمت جدید، به منظور تشریح برنامه‌های نوروز 1400 حضور پیدا کرد اما در این میان یک سوال مهم ورزشی از معاون سیما پرسیده شد که او پاسخی مبهم به این سوال داد؛ سوال خبرنگار درباره بازگشت احتمالی برنامه نود با توجه به رویکرد صدا و سیما و به دنبال احیای برندهای تلویزیونی بود.

به گزارش خبرورزشی، شاه‌آبادی در پاسخ به این سوال گفت: برنامه نود برنامه خوب و پربیننده‌ای بود؛ ما تمایل داریم این برنامه کار خودش را داشته باشد اما طبیعی است که انتخاب مجری و موضوعاتی از این دست، در اختیارات مدیر شبکه است؛ پیش از حضور من درباره جا به جایی مجری و اتفاقاتی از این دست تصمیماتی گرفته شده است.

وی افزود: اگر انشالله در این حوزه شاهد اتفاقات رو به جلویی باشیم می‌توانیم برای این موضوع برنامه‌ریزی هم داشته باشیم منتها برای این کار نیازمند زمان و برنامه‌ریزی‌های بهتر و اقدامات پیش‌روانه هستیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها