برقراری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی مناطق ‌پایتخت

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای ‌پایتخت هم‌اکنون (24 اسفند ماه) در محدوده قابل قبول است. با این حال با توجه به افزایش ترافیک طی روز، کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق ‌پرتردد ‌پایتخت دور از انتظار نخواهد بود.

برقراری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی مناطق ‌پایتخت
کد خبر: 471577
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۰:۰۹:۲۵

اعتمادآنلاین| بنابر پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، در صبح امروز (24 اسفند ماه) کیفیت هوا در مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت که ناشی از آغاز تردد خودروها و عدم وزش باد مؤثر است.

به گزارش ایسنا، طی روز با حاکمیت جو آرام و عدم وزش باد مؤثر شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها محدود خواهد شد. در اواخر وقت نیز احتمال می‌رود با افزایش ترافیک غلظت ذرات معلق افزایش ‌پیدا کند و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را در مناطق پرتردد به‌دنبال داشته باشد.

با کاهش نسبی تندی باد تا صبح فردا (25 اسفند ماه) و افزایش ترافیک بر غلظت آلاینده‌ها افزوده خواهد شد و در مناطق پرتردد احتمال برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس وجود دارد. عدم وزش باد مؤثر طی روز باعث تجمع آلاینده‌ها خواهد شد و با حاکمیت این شرایط جوی تا اواخر وقت فردا (25 اسفند ماه) انتظار می‌رود با افزایش ترافیک شامگاهی، وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در مناطق پرتردد برقرار شود.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون» با میانگین 86 بود و هوای پایتخت در شرایط ‌قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون» با میانگین 94 است و هوا در محدوده قابل قبول قرار دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها