کد خبر: 471588
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۰:۲۲:۰۰
| |

کاهش 30 درصدی تقاضای میوه در بازار نوروز/ احتمال خرابی میوه‌های انبار شده/ سقوط 27 هزار تومانی قیمت هر کیلوگرم موز در شب گذشته

عضو هیات مدیره اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار از کاهش 30 درصدی تقاضای میوه در بازار نوروز خبر داد و گفت: شب گذشته قیمت هر کیلوگرم موز با سقوط 27 هزار تومانی از 55 هزار تومان به 28 هزار تومان رسید.

کاهش 30 درصدی تقاضای میوه در بازار نوروز/ احتمال خرابی میوه‌های انبار شده/ سقوط 27 هزار تومانی قیمت هر کیلوگرم موز در شب گذشته
کد خبر: 471588
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۰:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| اکبر یاوری درباره آخرین وضعیت تامین و عرضه میوه‌های پر مصرف ایام نوروز گفت: به دلیل تولید مناسب در سالجاری میوه‌های پرمصرف به وفور در میادین عرضه می‌شوند و هیچ مشکلی در تامین وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، وی قیمت هر کیلوگرم سیب قرمز در میادین میوه و تره‌بار را 5 تا 10 هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم سیب زرد را 8 تا 14 هزار تومان اعلام کرد.

یاوری افزود: هر کیلوگرم پرتقال نیز از 8 هزار تا 11 هزار تومان عرضه می‌شود.

وی از کاهش 27 هزار تومانی قیمت هر کیلوگرم موز در شب گذشته خبر داد و گفت: شب گذشته هر کیلوگرم موز با قیمت 28 هزار تومان به فروش رسید که کاهش قابل توجهی داشت.

یاوری یادآور شد: در میادین میوه و تره‌بار قیمت هر کیلوگرم موز با افزایش بی‌سابقه‌ای به 55 هزار تومان رسیده بود.

عضو هیات مدیره اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار همچنین از کاهش 30 درصدی تقاضای میوه در بازار خبر و افزود: همیشه در این زمان از سال شاهد جنب و جوشی زیادی در بازار میوه به دلیل افزایش تقاضای ایام نوروز بودیم، اما امسال حضور مردم و خریداران در بازار کمتر شده است.

یاوری شرایط نامساعد اقتصادی مردم و کاهش توان خرید آن‌ها را دلیل کاهش 30 درصدی تقاضای میوه دانست.

به گفته وی؛ امروز فقط در یکی از میادین اصلی شهر تهران 4 تا 5 هزار تن میوه کف بازار بدون مشتری مانده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها