ناراحتی هاجر صفرزاده از نرسیدن به سهمیه پارالمپیک توکیو

تنها بانوی دونده کم‌بینای پاراالمپیکی کشور پس از نتیجه نگرفتن در مسابقات انتخابی تیم ملی دوومیدانی برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو گفت: انتظار نداشتم سهمیه پارالمپیک توکیو را به راحتی از دست بدهم.

ناراحتی هاجر صفرزاده از نرسیدن به سهمیه پارالمپیک توکیو
کد خبر: 471641
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۲:۰۰:۰۳

اعتمادآنلاین| تنها بانوی دونده کم‌بینای پاراالمپیکی کشور پس از نتیجه نگرفتن در مسابقات انتخابی تیم ملی دوومیدانی برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو گفت: انتظار نداشتم سهمیه پارالمپیک توکیو را به راحتی از دست بدهم.

به گزارش ایسنا، هاجر صفرزاده اظهار کرد: برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو بعد از بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا تمرینات خود را آغاز و هزینه سنگینی را پرداخت کرده بودم، تصور نمی‌کردم در آخرین مرحله انتخابی تیم ملی دوومیدانی که در کیش برگزار شد، سهمیه را به راحتی از دست بدهم.

وی گفت: تلاش من بر این بود که در آخرین مرحله انتخابی تیم ملی در دوی 400 متر، رکوردم را تا 57 ثانیه ارتقاء دهم تا سهمیه ورودی را کسب کنم، اما نمی‌دانم به چه دلیلی نتوانستم بیش‌تر از 59 ثانیه بدوم. البته پیستی که در آن مسابقه دادم، پیست مناسبی نبود و چون رقیبی برای دو نداشتم سبب شد تا شرایط آن طور که انتظار داشتم، رقم نخورد.

صفرزاده با بیان این که بعد از نتیجه نگرفتن در انتخابی تیم ملی دوومیدانی دیگر انگیزه‌ای برای ادامه تمرینات نداشتم، افزود: بعد از این که سهمیه ورودی پارالمپیک را از دست دادم دیگر روحیه و انگیزه کافی برای ادامه تمرینات خود نداشتم، اما با کمک مربی‌ام انگیزه خود را دوباره برای حضور در مسابقات آینده پیدا کردم.

او در پایان یکی از مهم‌ترین اهدافش را حضور پرقدرت در بازی‌های پاراآسیایی چین عنوان کرد و گفت: تصمیم دارم به زودی تمرینات خود را برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی چین شروع کنم تا در 3 ماده دوی 100، 200 و 400 متر در سکوی قهرمانی قرار بگیرم. در جاکارتا در این 3 ماده موفق به کسب دو نقره و یک برنز شدم، اما این بار تنها برای کسب عنوان قهرمانی تلاش خواهم کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها