کد خبر: 471694
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۳:۵۳:۰۴
| |

حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش:

اهداف اجرای طرح توانمندسازی آموزگاران مقطع ابتدایی

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به یکی از مصوبات جلسه اخیر کمیسیون آموزش عمومی قرآن گفت: هدف از اجرای طرح «توانمندسازی قرآنی آموزگاران دوره ابتدایی و مربیان مراکز پیش‌دبستانی» دستیابی به سطح قابل قبولی از توانمندی معلمان برای آموزش قرآن است.

اهداف اجرای طرح توانمندسازی آموزگاران مقطع ابتدایی
کد خبر: 471694
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۳:۵۳:۰۴

اعتمادآنلاین| محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش و رئیس کمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن کشور درباره نتیجه‌بخش بودن مصوبات این کمیسیون گفت: جلسات کمیسیون به صورت منظم برگزار می‌شود و همکاری دستگاه‌ها در این زمینه خوب است.

وی ادامه داد: اخیراً نیز طرحی را برای افزایش توانمندی معلمان دوره ابتدایی به تصویب رساندیم. انتظار داریم که معلمان بتوانند آموزش قرآن را به نحو مناسب‌تری پیگیری کنند.

حاجی‌میرزایی با اشاره به اینکه در دوره ابتدایی، دانش‌آموزان، تک‌معلم هستند، اظهار کرد: بنابر این از این جهت، افزایش توانمندی معلمان پایه ابتدایی لازم و ضروری است.

رئیس کمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن کشور با اشاره به محتوای این دوره گفت: این دوره‌ با هدف ارتقای سطح بینش، نگرش و مهارت معلمان طراحی شده است تا به عنوان یکی از خروجی‌های کمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن به سطح قابل قبولی از توانمندی معلمان برای آموزش قرآن و مفاهیم قرآن دست پیدا کنیم.

وی افزود: این طرح قرار است تا پیش از اتمام پایان سال به صورت آزمایشی در چند شهر تهران انجام شود تا اگر در دستیابی به اهداف با کاستی‌هایی روبرو بود، حتماً آنها را رفع کنیم و در جهت تکمیل آن گام برداریم. این کار نیازمند حمایت و مشارکت جمع اعضا و دستگاه‌هاست.

حاجی‌میرزایی ادامه داد: سپس طرح توانمندسازی قرآنی آموزگاران دوره ابتدایی و مربیان مراکز پیش‌دبستانی با مرور تجربیات، در سال آینده در کل کشور اجرایی می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها