کد خبر: 471716
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۵:۰۵:۱۶
| |

سمیرا زرگری استعفا نداده است

رییس فدراسیون اسکی درباره استعفای سمیرا زرگری مربی تیم ملی اسکی زنان گفت: او استعفا نداده بلکه اعلام کرده که به استراحت خواهد رفت و زمانی نیز برای دوره استراحت خود تعیین نکرده است. من به عنوان رییس فدراسیون وظیفه دارم به دنبال حل مشکل سرمایه‌های این رشته باشم.

سمیرا زرگری استعفا نداده است
کد خبر: 471716
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۵:۰۵:۱۶

اعتمادآنلاین| رییس فدراسیون اسکی گفت: مساله استعفای سرمربی اسکی زنان هر چند مطرح است اما من موافقتی با آن ندارم زیرا او به استراحت رفته است.

به گزارش ایرنا، «عباس نظریان» روز یکشنبه در گفت وگویی با اشاره به حواشی ایجاد شده برای سرمربی تیم اسکی زنان اظهار داشت: تیم ملی اسکی در چند ماه گذشته با «سمیرا زرگری» تمرین و آماده اعزام به مسابقات قهرمانی جهان در ایتالیا بود که به دلیل مشکلات شخصی و خانوادگی، این مربی ممنوع‌الخروج شد و نتوانستیم وی را به ایتالیا اعزام کنیم. فدراسیون در حد توان وارد این مساله شد اما نمی‌توانیم در مسائل خانوادگی دخالت کنیم.

او با اشاره به انتشار اخباری از استعفای این مربی گفت: خانم زرگری از برترین‌های مربیگری اسکی در ایران است و نمی‌توانیم از او چشم‌پوشی کنیم. به دنبال حفظ تمام سرمایه‌های اسکی هستیم. این رشته ورزشکار و مربی زیادی ندارد و مجموع افراد فعال در آن شاید 20 هزار نفر باشد. تا جایی که در توان داشته باشیم از سرمایه‌های خود استفاده می‌کنیم. شاید سرمربی تیم اسکی زنان به خاطر برخی از فشارها بحث استعفا را مطرح کرده است.

رییس فدراسیون اسکی با بیان اینکه با استعفای زرگری موافقت نکردم، افزود: او استعفا نداده بلکه اعلام کرده که به استراحت خواهد رفت و زمانی نیز برای دوره استراحت خود تعیین نکرده است. من به عنوان رییس فدراسیون وظیفه دارم به دنبال حل مشکل سرمایه‌های این رشته باشم.

نظریان همچنین درباره مشکل ورود ملی‌پوشان به پیست‌های اسکی گفت: بیشتر پیست‌های اسکی تحت مدیریت بخش خصوصی است و من به دنبال آن هستم تا با تعامل مشکل را حل کنم. به قرارداد پیست‌ها احترام می گذاریم اما با تعاملی که با مجموعه پیست‌ها داشتیم کار به خوبی پیش می رود مشکل وجود دارد اما لاینحل نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها