عملیات اجرایی احداث 200 مدرسه در سیستان و بلوچستان آغاز شد

عملیات اجرایی احداث 200 باب مدرسه در مناطق سخت‌گذر سیستان و بلوچستان دوشنبه با حضور وزیر آموزش و پرورش در منطقه حاجی آباد زاهدان آغاز شد.

عملیات اجرایی احداث 200 مدرسه در سیستان و بلوچستان آغاز شد
کد خبر: 471779
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۵ ۰۸:۱۶:۲۰

اعتمادآنلاین| عملیات اجرایی احداث 200 باب مدرسه در مناطق سخت‌گذر سیستان و بلوچستان دوشنبه با حضور وزیر آموزش و پرورش در منطقه حاجی آباد زاهدان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، این 200 مدرسه با مشارکت نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور احداث می‌شوند.


وزیر آموزش و پرورش در این مراسم اظهارداشت: از همه کسانی که در زمینه توسعه فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان تلاش می کنند قدردانی می‌شود.


محسن حاجی میرزایی ضمن تقدیر از نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور برای مشارکت در ساخت 200 باب مدرسه در نقاط سخت‌گذر سیستان و بلوچستان افزود: هر چقدر فضاهای آموزشی در این استان را توسعه دهیم فرصت های آموزشی بیشتری را فراهم می‌کنیم و توسعه آموزش سنگ بنای همه تحولات بعدی در این منطقه خواهد بود.


وی با بیان اینکه امنیت و توسعه مستلزم پیشرفت و توسعه آموزش است، گفت: امیدواریم این اقدامات چهره استان سیستان و بلوچستان را تغییر دهد.


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز در این مراسم گفت: طبق تفاهم مبادله شده بین این سازمان و نیروی زمینی سپاه پاسداران 200 مدرسه با اعتبار 99میلیارد تومان در 200 نقطه سخت گذر سیستان و بلوچستان ساخته خواهد شد.


مهر الله رخشانی مهر با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز این طرح تامین شده است، افزود: تا کنون 63 میلیارد به نیروی زمینی سپاه پاسداران پرداخت و مصالح مورد نیاز نیز خریداری شده و نگرانی از این بابت وجود ندارد.


وی خاطر نشان کرد: با انجام این طرح طی سال آینده 900 کلاس درس جدید به آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تحویل خواهد شد.


سرهنگ جعفری معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیز در این مراسم گفت: در فاز اول این پروژه 430 کلاس درس و 25 هزار و 500 متر مربع ابنیه آموزشی جدید در استان ایجاد خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها