سخنگوی باشگاه استقلال:

برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تابع تصمیمات داخلی نیستیم / قرار است قرارداد جدیدی با میلیچ  امضا شود / اگر به چاه نفت وصل بودیم به دنبال کمک‌های مردمی نمی‌رفتیم

حجت نظری در نشست خبری در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال اظهار داشت: امیدوارم سالی که گذشت با همه تلخی‌ها و ناکامی‌ها که برای مردم به وجود آمد با خوبی به پایان برسد.

برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تابع تصمیمات داخلی نیستیم / قرار است قرارداد جدیدی با میلیچ  امضا شود / اگر به چاه نفت وصل بودیم به دنبال کمک‌های مردمی نمی‌رفتیم
کد خبر: 471973
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۵ ۱۵:۰۱:۵۸

اعتمادآنلاین| حجت نظری در نشست خبری در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال اظهار داشت: امیدوارم سالی که گذشت با همه تلخی‌ها و ناکامی‌ها که برای مردم به وجود آمد با خوبی به پایان برسد. امیدوارم سال آینده سال خوبی برای همه مردم ایران باشد. امیدوارم ویروس از دنیا رخت بربنند تا هواداران فوتبال بتوانند در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند. دیگر آرزوی من این است که مشکلات سال جاری در سال اتی هیچکدام برای باشگاه ما وجود نداشته باشد. خوشحال هستیم امروز با سومین نشست خبری با شما هستیم و این آخرین گفت و گوی ما در سال 99 خواهد بود.

به گزارش فارس، وی در خصوص اینکه چه زمانی پنجره نقل و انتقالات باز می‌شود گفت: بدهی به بودوروف به صورت کامل پرداخت شده و در اولین فرصت که ایمیل به وکیل فیفا برسد پنجره باز شود. فکر می‌کنم فردا یا حداکثر پس فردا قراردادهای جدید را ثبت کنیم. البته طلبکاران دیگری داریم که داخلی هستند هر چند با آنها هم صحبت شده و امیدوارم خیلی زود با آنها توافق نهایی را انجام بدهیم.عضو هیات مدیره استقلال خاطرنشان کرد: آنطور که من در جریان هستم با زحماتی که باشگاه کشیده مشکلی برای ثبت قراردادها نداریم.

رمضانی طبق نظر مجیدی جذب شد، بعید است سرمربی نظر منفی نسبت به مهاجمان داشته باشد

وی در خصوص اینکه آرمان رمضانی در پرسپولیس عملکرد خوبی نداشته و جذب این مهاجم با وجود بازیکنانی مثل دیاباته، ارسلان مطهری و قایدی دلیلی بر عدم اعتقاد مجیدی به این بازیکنان است گفت: اینکه چه بازیکنی جدا و یا اضافه شود در اختیار کادر فنی است. پیشنهاد مجیدی جذب رمضانی بود و این اتفاق بر اساس نظر کادر فنی انجام شد. اینکه سرمربی به مهاجمان فعلی اعتقاد دارد یا نه، قطعا اعتماد وجود دارد و به نظر نمی‌آید مجیدی نسبت به استفاده از بازیکنان فعلی خط حمله نظر منفی داشته باشد. حدس من این است که کادر فنی نگران هستند که بعد از عید بازی های فشرده می‌شود و آنها می‌خواهند برای هر پست جایگزین‌هایی داشته باشند. با این وجود همه حوزه فنی در اختیار سرمربی است و مجموعه باشگاه همه تلاش خود را می‌کند تا همه چیز برای این عزیزان فراهم شود.

پرونده پادووانی و استراماچونی برقرار است

سخنگوی باشگاه استقلال در باره آخرین وضعیت شکایت لئوناردو پادووانی و آندرا استراماچونی توضیح داد: در این مورد اطلاع دقیقی ندارم و وضعیت این پرونده‌ها مانند سابق برقرار است. منتظر صدور آراء مرجع رسیدگی کننده هستیم و امیدواریم ظرف ماه‌های آینده این آراء ابلاغ شود. تاکنون تغییری در وضعیت پرونده آنها ایجاد نشده است.

های وب بخشی از مبلغ بودوروف را به عنوان قرض به استقلال پرداخت کرد

نظری درباره اینکه یکی از اعضای هیات مدیره استقلال مدعی شده بود مطالبات نیکولای بودوروف را پرداخت خواهد کرد و آیا وی این کار را انجام داد گفت: یادم نمی‌آید. اعضای هیات مدیره برای تامین مبلغ بدهی بودوروف قراری با هم داشته باشند، اما درباره اینکه این پول از چه طریقی تامین شده باید بگویم شرکت های‌وب به عنوان اسپانسر استقلال بخشی از این مبلغ را به عنوان قرض برای ما تامین و به استقلال کمک کرد. از این طریق بخشی از قرارداد بودیمیر تامین شد و قرار است سایر دوستانی که با باشگاه در ارتباط هستند و همچنین نامداری هم این مبلغ را تامین کنند و فکر می‌کنم ظرف امروز و فردا این اتفاق رخ دهد.

اگر امروز قادر به پرداخت مبلغی نیستیم دلیل نمی شود تا یک ماه دیگر هم نتوانیم این کار را انجام دهیم

عضو هیات مدیره استقلال درباره ادعای فرزاد حاتمی مبنی بر اینکه چگونه باشگاه استقلال با وجود در اختیار نداشتن 100 میلیون تومان برای تسویه طلب وی بازیکنان میلیاردی جذب می کند، گفت: این سوال کاملا بجا است. اگر ما امروز نمی‌توانیم مبلغی را پرداخت کنیم دلیل نمی‌شود که یک هفته تا یک ماه دیگر هم نتوانیم این کار را انجام دهیم. همه تلاشمان این است که مبالغ لازم رابرای رفع نیازهایمان تامین کنیم و تاکنون هم بخشی از این مبالغ هم تامین شده است. استقلال باید تقویت شود تا بتوانیم در رقابت‌های داخلی و خارجی نتیجه مناسبی بگیریم.

اگر درآمد آنچنانی نداریم به معنای آن نیست که تیم را هم تقویت نکنیم

عضو هیات مدیره استقلال افزود: طبیعی است اگر از محل کسب قهرمانی‌های احتمالی داخلی و صعود به مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا مبالغی در اختیار باشگاه قرار بگیرد با آنها می‌توان بخشی از هزینه‌ها را هم تامین کرد. اینکه ما اکنون نتوانیم درآمد آن چنانی داشته باشیم به این معنا نیست که تیم را هم تقویت نکنیم. استقلال برای موفقیت باید بازیکنان باکیفیتی را جذب کند و ما هم از جهات مختلف در صدد تقویت تیم هستیم.

قرار است قرارداد جدیدی با میلیچ امضا شود

سخنگوی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که تکلیف 50 هزار دلار ضبط شده به کجا رسید گفت: پولی که ضبط شده توسط تعزیرات برگردانده شد ولی چون مشکلات ریالی داشتیم و آن را به برخی از بازیکنان پرداخت کردیم. برخی از هزینه‌های جاری باشگاه هم از این رقم پرداخت شد و این مبلغ را 2-3 هفته پیش دریافت کردیم. مطالبات آقای میلیچ را هم پرداخت کردیم اما چون قرار است قرارداد جدیدی منعقد شود امیدوارم این الحاقیه زودتر حل شود.

از داخل از کشور به ما نگفته اند در لیگ قهرمانان شرکت نکنیم

وی در خصوص اینکه آیا اخبار مربوط به مانع تراشی وزارت ورزش برای حضور استقلال در عرسبتان صحت دارد گفت:تا این لحظه چنین مساله ای نیست. اینکه در بازی‌ها شرکت کنیم یا نکنیم، تابع تصمیمات داخلی نیست. ما تابع قوانین و مقرراتی هستیم که فیفا و ای اف سی وضع می‌کنند. چون ممکن است در صورت عدم شرکت در بازی ها محروم شویم بعید است کسی با این مساله مخالفت کرده باشد و ما مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نخواهیم داشت.

باشگاه از حالا به فکر مذاکره برای تمدید قرارداد بازیکنان است

نظری در خصوص اینکه قرارداد برخی بازیکنان در پایان فصل تمام می‌شود و آیا فکری برای تمدید قرارداد آنها شده یا خیر گفت: مددی در تلاش است تا مذاکراتی را با بازیکنان داشته باشد. امیدواریم در خلال بازی های پیش رو این دست مذاکرات را جدی تر دنبال کنیم، باشگاه هم به صورت جدی به این فکر است که با بازیکنان مورد نظر فصل بعد وارد مذاکره شود و از این نظر جای نگرانی وجود ندارد.

برای حضور در آسیا و برنامه‌های سفرها مشکلی نداریم

سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص اینکه فصل قبل مشکلاتی برای ریجستر شدن نام شجاعیان در لیگ قهرمانان وجود داشت و آیا فکری برای حل شدن چنین مشکلاتی شده یا خیر گفت: خوشبختانه آقای آصفی در این بخش حضور دارد، هم با نظام وظیفه و هم با اداره گذرنامه مذاکره شده تا برای خروج بازیکنان مشکلی به وجود نیاید. حتی برخی بازیکنان مشکل تاریخ گذرنامه داشتند اما این موضوع پیگیری شده و در این زمینه هم جای نگرانی وجود ندارد.

خلیل زاده برنامه‌های خوبی برای بخش اقتصادی دارد

وی در مورد اینکه اعلام شماره حساب برای کمک‌های مردمی با واکنش های منفی مواجه شده و چرا مباحث درآمدسازی به شکلی بهتر پیگیری نشده است گفت: آقای خلیل زاده مسئولیت بخش اقتصادی را بر عهده دارد. او برنامه های خوبی را آغاز کرده و در تلاش است با مددی این برنامه‌ها را به سرانجام برساند. زمانی که این برنامه ها به سرانجام برسد اوضاع اقتصادی ما بهتر خواهد شد.

اگر ما هم به چاه نفت وصل بودیم به دنبال کمک‌های مردمی نمی‌رفتیم

نظری در خصوص اینکه صدری عضو هیات مدیره پرسپولیس در این خصوص واکنش‌هایی داشته است عنوان کرد: بارها در این زمینه صحبت کردم،بهتر است همکاران ما در هیات مدیره رقیب کار خودشان را درست انجام بدهند و به مباحث دیگر باشگاه ها ورود نکنند. واقعیت این است که اگر ما هم به چاه نفت وصل بودیم به دنبال کمک‌های مردمی نمی‌رفتیم. در این زمینه هم باشگاه مستقیم ورود نکرد و دل هواداران سوخت و خودشان خواستند مبالغی را برای باشگاه جمع آوری کنند. چون این اقدام خیرخواهانه بود و ما هم از آنها حمایت کردیم. ما چون خودمان را از مردم می‌دانیم از این اقدام حمایت کردیم. برخی از هواداران برای اینکه از باشگاهشان حمایت کنند بلیت می‌خریدند و راهی ورزشگاه می‌شدند اما امروز به خاطر کرونا این امکان نیست. به همین علت ما از این اقدام هواداران حمایت کردیم.

وی ضمن تشکر از رسانه‌ها گفت: امسال سال پر فراز و نشیبی در کنار هم داشتیم. جا دارد به سهم خودمان از عزیزان عذرخواهی کنیم و اگر قصوری در بخش رسانه وجود داشت من آن را می‌پذیرم. با همه کاستی‌ها سال خوبی را آرزو می‌کنم و امیدوارم اصحاب رسانه به رسالت خطیر خود توجه جدی داشته باشد و بدون جانبداری نظرات هواداران را ارائه کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها