آشنایی با ساده ترین راه‌ها برای کسب سی‌پی، ویباکس و جم در بازی‌های کالاف دیوتی، فورتنایت و پابجی

در این مقاله با ما همراه باشید تا به شما عزیزان آموزش دهیم که چطور می توانید در ساده ترین شرایط ممکن به ارز های رایج در بازی های مختلف از جمله بازی های کالاف دیوتی، فورتنایت و پابجی برسید!

آشنایی با ساده ترین راه‌ها برای کسب سی‌پی، ویباکس و جم در بازی‌های کالاف دیوتی، فورتنایت و پابجی
کد خبر: 472059
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ ۰۸:۴۷:۱۷

اعتمادآنلاین| اگر از علاقه مندان و گیمر های حرفه ای موبایل هستید بدون شک نام بازی های کالاف دیوتی، فورتنایت و پابجی را شنیده اید و حتما می دانید برای آن که بتوانید در این بازی پیشرفت کنید نیاز به تهیه و خرید سی پی، ویباکس و جم خواهید داشت اما چطور می توان با استفاده از ساده ترین روش های ممکن به این 3 پول و یا ارز رایج در بازی های کالاف دیوتی، فورتنایت و پابجی رسید؟

در این مقاله با ما همراه باشید تا به شما عزیزان آموزش دهیم که چطور می توانید در ساده ترین شرایط ممکن به ارز های رایج در بازی های مختلف از جمله بازی های کالاف دیوتی، فورتنایت و پابجی برسید!

آشنایی با بازی های کالاف دیوتی، فورتنایت و پابجی در نسخه موبایل


بازی های موبایلی همواره علاقه مندان و طرفداران خاص و به خصوصی دارند که علاقه مند به سبک های متنوع ای هستند. 3 بازی کالاف دیوتی، فورتنایت و پابجی در واقع در دسته پردانلود ترین و محبوب ترین بازی های موبایل در نظر گرفته می شوند که تجربه بسیار لذت بخش و دوست داشتنی ای را برای کاربران فراهم می کنند.

به عنوان مثال داستان بازی پابجی بیشتر کاربران را به سوی خود جذب نموده است، داستان این بازی به این صورت می باشد که در هر بازی شما در مقابل 99 بازیکن دیگر قرار خواهید گرفت که با استفاده از چتر نجات بر روی جزیره ای فرود می آیید که باید بتوانید در زمان مشخص به منطقه ای که بازی بر روی نقشه مشخص کرده برسید و علاوه پرتلاش برای رساندن خود به این منطقه باید یک استراژدی برای از بین بردن بازیکنان دیگر نیز داشته باشید.

یکی دیگر از ویژگی های کلیدی این 3 بازی برخورداری از شخصیت های مناسب و ایده آلی است که کاربران بنا به شخصیت سازی، علاقه دارند از آن ها در مراحل مختلف بازی استفاده کنند. در همین خصوص اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شخصیت های این بازی هستید می توانید به مقاله بررسی شخصیت های بازی های کالاف دیوتی، فورتنایت و پابجی مراجعه کنید.

06

ساده ترین راه در به دست آوردن سی پی، ویباکس و جم در بازی های کالاف دیوتی، فورتنایت و پابجی چیست؟


در اکثر بازی های موبایلی که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد، بخشی تحت عنوان پرداخت درون برنامه ای وجود دارد که به این واسطه می توانید از امکانات ویژه و منحصر به فرد بازی ها برخوردار باشید. به عنوان مثال می توانید برای شخصیت خود در بازی های مختلف سلاح و یا تجهیزات بسیار قوی ای را خریداری کنید و یا سلاح ها و تجهیزات قدیمی را بروز رسانی کنید.

در شرایط بعد می توانید حتی بنا به نوع بازی، شخصیت های جدیدی را از حالت غیر فعال به حالت فعال تغییر دهید! به عنوان مثال در بازی کالاف دیوتی این امکان به خوبی برای شما فراهم می شود تا بتوانید شخصیت های مختلفی را خریداری کنید و زین پس با استفاده از آن ها به ادامه نبرد با رقبای خود بپردازید.

یکی از ساده ترین روش هایی که با استفاده از آن می توانید اقدام به تهیه و خرید سی پی، ویباکس و جم در بازی های کالاف دیوتی، فورتنایت و پابجی کنید، روش پولی است که در این روش شما در کمترین زمان ممکن می توانید به تعداد مشخص و قابل توجه ای ارز و یا پول در بازی برسید.

06

با استفاده از این پول ها و یا ارز های موجود در بازی است که شما می توانید از امکانات و ویژگی های بازی به نحو احسنت استفاده کنید. متاسفانه تهیه و خرید این ارز ها از بخش فروشگاه و یا استور بازی برای اغلب کاربران ایرانی امکان پذیر نیست چراکه برای این کار نیاز به تهیه و استفاده از کارت های بین المللی بانکی است.

در همین خصوص توصیه می کنیم از سایت های واسطی که این فرایند را برای شما به بهترین شکل ممکن انجام می دهند، استفاده کنید. در همین راستا ما سایت آسان جم را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم تا بتوانید از خدمات ارزنده و ویژه این سایت استفاده کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها