کد خبر: 472177
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ ۱۱:۵۹:۰۱
| |

تهرانی‌ها امسال 600 میلیارد تومان عوارض آب پرداخت کردند

رئیس شورای شهر تهران گفت: امسال تهرانی‌ها 600 میلیارد تومان عوارض مربوط به حوزه آب پرداخت کرده که این عوارض در جهت اجرای پروژه‌های تصفیه آب در پایتخت توسط شرکت آبفا استفاده می‌شود.

تهرانی‌ها امسال 600 میلیارد تومان عوارض آب پرداخت کردند
کد خبر: 472177
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ ۱۱:۵۹:۰۱

اعتمادآنلاین| محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ امروز آخرین جلسه شورای شهر تهران در سال 99 برگزار شد و جلسه هم‌اندیشی نیز به افتتاح مجازی سه ایستگاه مترو و بهره‌برداری از 40 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جدید اختصاص یافت.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه امروز 7.5 کیلومتر به خطور مترو تهران افزوده شد گفت:‌در صحن امروز شورا اجازه فروش دو ملک جهت تأمین بودجه غیرنقد به شهرداری تهران دادیم.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: همچنین در صحن امروز شورا نماینده شرکت آبفا در صحن حضور یافت و گزارشی از تأمین اعتبار برای پروژه‌های حوزه آب ارائه شد.

هاشمی گفت: بر اساس این گزارش امسال تهرانی‌ها 600 میلیارد تومان عوارض مربوط به آب را پرداخت کردند و برای سال آینده هم نیز به شرکت آبفا اجازه داده شد از این عوارض برای پروژه‌های تصفیه آب استفاده شود.

وی درباره بودجه 1400 شهرداری گفت: لایحه تصویب شده بودجه 1400 به فرمانداری تهران ارسال شده و منتظر نامه فرمانداری هستیم و اگر به نتیجه برسد در جلسه فوق‌العاده به صورت مجازی آن را مطرح می‌کنیم.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: جلسه بعدی شورای شهر نیز 15 فروردین برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها