فرمانده نیروی هوایی ارتش:

کیفی‌سازی نیروی انسانی از وظایف نیروی هوایی ارتش است / نیروی هوایی ارتش، عملکرد موفقی در سال جاری داشته است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: یکی از راه‌های بقا هر سیستم ایجاد تغییر در روش‌های مدیریتی است که در این زمینه، کیفی‌سازی نیروی انسانی اهمیت ویژه‌ای دارد و یکی از وظایف ما در نیروی هوایی ارتش، تربیت نیروی انسانی باکیفیت است.

کیفی‌سازی نیروی انسانی از وظایف نیروی هوایی ارتش است / نیروی هوایی ارتش، عملکرد موفقی در سال جاری داشته است
کد خبر: 472253
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ ۱۵:۵۳:۵۹

اعتمادآنلاین| فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش، با انجام ماموریت‌های محوله مختلف، عملکردی موفقی در سال جاری داشته است.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در همایش معاونین آماد و پشتیبانی یگان‌های تابعه این نیرو گفت: توان رزم بیشتر از آن که مرتبط با اعداد و ارقام باشد، به نحوه عملکرد مرتبط است و نیروی هوایی ارتش امسال با شرکت در رزمایش‌های مختلف، انجام پروازهای مفید، آموزش بهتر و انجام ماموریت‌های محوله، عملکرد موفق و به مراتب بهتری از سال‌های گذشته داشته است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر این که پیروزی بدون مجاهدت، بدون حرکت و بدون خطرپذیری امکان ندارد، افزود: برای موفقیت در اهداف و برنامه‌ها صرف مومن بودن کافی نیست و به مجاهدت و صبر نیاز دارد و تمام تلاش دشمنان در این زمینه ایجاد ناامیدی است، چون هرکجا ناامید شویم شکست ما حتمی است.

امیر سرتیپ نصیرزاده ادامه داد: ما در نیروی هوایی همیشه به دنبال یک سازمان خوب و موثر هستیم که یکی از ویژگی‌های سازمان خوب، یادگیرنده بودن آن است و به این معناست که افراد در آن سازمان همیشه در حال یادگیری باشند و ویژگی دیگر آن رخ دادن اتفاقات مثبت در سازمان و جلوگیری از به وقوع پیوستن اتفاقات بد است که نقش مهمی در پویایی و روبه جلو بودن یک سازمان دارد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های بقا هر سیستم ایجاد تغییر در روش‌های مدیریتی است که در این زمینه، کیفی سازی نیروی انسانی اهمیت ویژه ای دارد و یکی از وظایف ما در نیروی هوایی ارتش، تربیت نیروی انسانی باکیفیت است که این نیروی انسانی با کیفیت با پر کردن خلأها، افزایش بهره وری و کاهش هزینه‌ها، نقشی اساسی در پیشرفت هر سازمان ایفا می کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها