کد خبر: 472270
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ ۱۸:۲۹:۲۸
| |

رییس پلیس تهران مطرح کرد:

بالغ بر 25 مورد انفجار و تخریب در شب چهارشنبه آخر سال 99 / پلیس تهران: وضعیت خوب نیست!

رئیس پلیس تهران در گفت‌وگوی خبری درباره آخرین وضعیت تهران در شب چهارشنبه آخر سال، گفت: همکاران بنده در حال حاضر حضور گسترده‌ای در نقاط مختلف شهر تهران دارند و استقرار ما در نقاط مختلف تهران از ساعت 15 امروز آغاز شده است.

بالغ بر 25 مورد انفجار و تخریب در شب چهارشنبه آخر سال 99 / پلیس تهران: وضعیت خوب نیست!
کد خبر: 472270
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ ۱۸:۲۹:۲۸

اعتمادآنلاین| سردار حسین رحیمی در گفت‌وگوی خبری درباره آخرین وضعیت تهران در شب چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: همکاران بنده در حال حاضر حضور گسترده‌ای در نقاط مختلف شهر تهران دارند و استقرار ما در نقاط مختلف تهران از ساعت 15 امروز آغاز شده است.

به گزارش تسنیم، رئیس پلیس تهران افزود: متأسفانه تا به این لحظه گزارشات خوب نیست؛ بالغ بر 25 مورد انفجار، تخریب و... داشتیم که بر اثر آن 22 نفر مصدوم شدند.

وی تصریح کرد: از این 22 نفر، چهار نفر قطع عضو شدند و چشم و صورت پنج نفر نیز آسیب دیده است.

این مقام ارشد انتظامی متذکر شد: در میادین و خیابان اصلی کمتر مشکل داریم و بیشتر اتفاقات مربوط به شب چهارشبه آخر سال در خیابانهای فرعی و کوچه‌ها روی داده است.

رحیمی با بیان اینکه رفته رفته از ترافیک نیز کاسته شده، گفت: وضعیت حوادث در شب چهارشنبه آخر امسال نسبت به سال گذشته خوب نیست اما نسبت به سالهای گذشته بهتر است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ضمن هشدار و تذکر جدی به مخلان نظم و امنیت عمومی در شب چهارشنبه آخر سال، بیان کرد: هنجارشکنان در این شب بازداشت شده و در ایام نوروز در بازداشت می‌مانند همچنین خودروی افراد هنجارشکن نیز در این شب توقیف شده و تا پایان تعطیلات نوروزی در توقیف می‌ماند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها