کد خبر: 472344
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۰۹:۳۹:۰۰
| |

کوچکی‌نژاد: مردم به شهرهای پرتردد شمال و جنوب سفر نکنند

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به تاکید رهبری برای توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا از مردم خواست امسال را هم تحمل کنند و به سفر نروند.

کوچکی‌نژاد: مردم به شهرهای پرتردد شمال و جنوب سفر نکنند
کد خبر: 472344
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۰۹:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به تاکید رهبری برای توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا از مردم خواست امسال را هم تحمل کنند و به سفر نروند.

به گزارش ایسنا، جبار کوچکی‌نژاد اظهار کرد: این دومین سالی است که ما گرفتار بحران کرونا شده‌ایم. گرچه با طولانی شدن زمان، مردم خسته شده‌اند و نیاز به تفریح و سفر دارند اما ارزش جان انسان بیش از اینهاست.

وی افزود: اخیراً رهبری گفتند که امسال هم به سفر نمی‌روم. ایشان هر سال با سفر به مشهد در سخنانی سیاست‌های یک ساله را تبیین می‌کردند اما امسال ایشان می‌گویند که همه باید به مصوبات ستاد ملی کرونا توجه کنیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: خصوصاً در ایام عید که دید و بازدیدها به عنوان یک رسم سنتی شناخته شده باید سفر و دورهمی‌ها را محدود کرد. البته یک بحث سفر داخل استان هاست که شاید خیلی در مورد آنها سخت گیری اعمال نشود ولی قطعاً سفر بین استان‌ها مشکل ساز خواهد بود و موجب گسترش آلودگی می شود در این صورت باید چند ماه برای از بین بردن اثرات منفی شیوع بیماری تلاش کرد.

کوچکی‌نژاد در پایان گفت: مردم ما امسال هم تحمل کنند و خصوصاً به شهرهای پر تردد مثل شمال و جنوب کشور و یا اصفهان و شیراز نروند، این هم به نفع خودشان و هم به نفع افراد جامعه است. ان شاءالله که مردم این را رعایت خواهند کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها