کد خبر: 472348
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۰۹:۴۵:۲۴
| |

برنامه شورای‌ ائتلاف برای انتخابات شورای‌شهر تهران چیست؟

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: بعد از تشکیل مجمع عمومی تهران، افرادی برای حضور در لیست شورای شهر تهران معرفی می‌شوند و پس از آن فرآیند بررسی مصادیق آغاز خواهد شد.

برنامه شورای‌ ائتلاف برای انتخابات شورای‌شهر تهران چیست؟
کد خبر: 472348
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۰۹:۴۵:۲۴

اعتمادآنلاین| مهدی چمران، نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به انتخابات شوراها و ثبت‌نام کاندیداهای مدنظر ائتلاف، اظهار کرد: شورای ائتلاف در موضوع انتخابات شوراها هنوز به مصادیق ورود نکرده است.

به گزارش مهر، چمران گفت: ما روی ساختار انتخاب کاندیداهای شوراها کار کردیم و قرار است از طریق رأی‌گیری در مجمع عمومی تصمیم‌گیری کنیم بنابراین هنوز افراد خاصی در انتخابات شوراها مدنظر شورای ائتلاف نبوده است.

وی افزود: قرار است از میان افراد متخصص در حوزه شهری، 15 نفر انتخاب شوند تا این افراد به همراه نمایندگانی از شورای ائتلاف، اقشار و احزاب بنشینند و بررسی کنند و سه برابر ظرفیت شوراها را به یک برابر برسانند.

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: مجموعه افراد متخصص شهری، احزاب، اقشار و شورای ائتلاف افرادی که برای انتخابات شوراها کاندیدا شدند را مورد بررسی قرار می‌دهند و به مجمع عمومی شورای ائتلاف معرفی می‌کنند.

چمران تاکید کرد: بعد از تشکیل مجمع عمومی شهر تهران، افرادی برای حضور در لیست شورای شهر تهران معرفی می‌شوند و پس از آن فرآیند بررسی مصادیق جهت تنظیم و تدوین لیست انتخابات شوراها آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه هنوز کار خاصی در شناسایی افراد برای لیست شورای شهر تهران از سوی شورای ائتلاف انجام نگرفته است، گفت: فعلاً برخی افراد خودشان را به شورای ائتلاف معرفی کردند، عده‌ای هم نام‌نویسی کردند تا بعداً خود را معرفی کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها