فائزه هاشمی: ضرورت باشد نمادین در انتخابات کاندیدا می‌شوم

فائزه هاشمی در پاسخ به این سوال که شما با شرایط موجود در انتخابات ثبت‌نام می‌کنید؟ گفت: از آن جایی که من سابقه‌ی زندان، پرونده و حکم دارم قطعا ردصلاحیت می‌شوم. اما از آن جایی که اعتقادم به ثبت‌نام زنان در انتخابات است اگر لازم باشد این کار را به‌صورت نمادین انجام خواهم داد.

فائزه هاشمی: ضرورت باشد نمادین در انتخابات کاندیدا می‌شوم
کد خبر: 472368
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۱۰:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| فائزه هاشمی، عضو حزب کارگزاران این روزها اگرچه از فضای سیاسی دور است اما یکی از چهره‌های جنجالی در رسانه‌هاست. اخیرا همه گفت‌وگوهای او با رسانه‌های همراه با جنجال بوده است.

به گزارش روزنامه مستقل، فائزه هاشمی در آخرین گفت‌‌وگوی خود درباره احتمال کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری توضیحاتی ارائه کرده است. او در پاسخ به این سوال که شما با شرایط موجود در انتخابات ثبت نام می‌کنید؟ گفت: از آن جایی که من سابقه‌ی زندان، پرونده و حکم دارم قطعا ردصلاحیت می‌شوم.

هاشمی گفت: وقتی برای تدریس در دانشگاه با صدتا دانشجو تحملم نکردند، معلوم است وضعیتم در شورای نگهبان و به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری به چه شکل است.

اما از آن جایی که اعتقادم به ثبت نام زنان در انتخابات است اگر لازم باشد این کار را به‌صورت نمادین انجام خواهم داد، فقط برای ثبت نام و نه ادامه‌ی ماجرا، چون با شرایط فعلی بنای ورود به انتخابات حتی برای رأی دادن را ندارم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها