وزیر آموزش و پرورش:

موافق برگزاری حضوری فعالیت‌های آموزشی هستیم

وزیر آموزش و پرورش گفت: تاکنون به دلیل نگرانی از سلامتی دانش آموزان، ستادملی به ما این اجازه را نداده به محض اینکه اجازه بدهدحضوری و در غیر این صورت، همین وضعیت کماکان ادامه دارد.

موافق برگزاری حضوری فعالیت‌های آموزشی هستیم
کد خبر: 472415
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۱۱:۵۷:۱۵

اعتمادآنلاین| محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش، در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: یکی از برنامه های ما این است که برای جبران آموزش از دست رفته برنامه ریزی کنیم. طی سال گذشته فعالیت های گسترده ای برای ارائه خدمات آموزش به همه دانش آموزان انجام شده و ما باید ارزیابی دقیقی داشته باشیم. اگر برخی دانش آموزارن از آموزش باکیفیت برخوردار نبودند و نیازمند به برنامه های جبرانی هستند باید برنامه های جبرانی پیش بینی شود.

به گزارش برنا، او در پاسخ به این سوال که آیا این برنامه های جبرانی حضوری است، افزود: حضوری و غیر حضوری آن نیازمند تصویب ستادملی است. ما موافق برگزاری حضوری فعالیت های آموزشی هستیم اما تاکنون به دلیل نگرانی از سلامتی دانش آموزان، ستادملی به ما این اجازه را نداده به محض اینکه اجازه بدهدحضوری و در غیر این صورت، همین وضعیت کماکان ادامه دارد.

حاجی میرزایی درباره اولویت آموزش و پرورش اظهار کرد: آموزش و پرورش سندی دارد که آن را جلو می اندازد کاملا معلوم است اهداف نظام تعلیم و تربیت چیست. ما باید برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین اقدام کنیم. ما برنامه ریزی داشتیم و امروز ارزیابی از سند تحول و بهبود آن از جمله برنامه های ما است. آموزش غیرحضوری است و همه دغدغه ما این است که هیچ دانش آموزی از آموزش باکیفیت دور نماند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها