سختی‌های زنان ورزشکار در آستانه المپیک

ورزش زنان در ایران نسبت به آقایان با مشکلات به مراتب بیشتری مواجه است.

سختی‌های زنان ورزشکار در آستانه المپیک
کد خبر: 472564
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۸ ۱۱:۲۹:۴۰

اعتمادآنلاین| پای درد دل خیلی از زنان ورزشکار که بنشینی خیلی های شان از سختی ها می گویند، از یک سری کارشکنی که در بعضی از رشته ها بیشتر است و از یک سری تبعیض های آشکار. حالا آنها که سهمیه المپیک می گیرند واقعا کار بزرگی را انجام می دهند.

به گزارش خبرآنلاین، کاری که پشت آن سال ها تلاش خوابیده، سال ها زحمت و تمرینات سخت و سال ها خودباوری که پرچم زنان ورزشکار در ایران را بالا نگه داشته است.140 روز از عید نوروز 1400 که بگذرد مهمترین تورنمنت ورزشی جهان آغاز می شود.

آنجا در ورزشگاه اصلی شهر توکیو، زمانی که کاروان ایران دارد رژه می رود قطعا زنان هم حضور خواهند داشت.شاید مثل دوره های قبل یکی شان پرچمدار کل کاروان باشد که اگر هم نباشد همان حضور،همان رژه و همان مسابقه دادن بغضی است که خیلی از ورزشکاران داشته و دارند.

این را فقط زنانی متوجه می شوند که سال ها این بغض را فرو خورده و سال ها جنگیده اند تا در ژاپن، یکی از مهمترین اتفاقات زندگی خودشان را تجربه کنند.

زنانی که خیلی وقت ها از روی موانع پریده،خیلی وقت ها تیرشان به هدف خورده و خیلی وقت ها با سرعت باد دویده اند تا اجازه ندهند کسی به آنها بگوید: «شما نمی توانید.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها