خروج خودرو با پلاک‌های بومی از شهر‌های گروه قرمز و نارنجی ممنوع است

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور توضیحاتی داد.

خروج خودرو با پلاک‌های بومی از شهر‌های گروه قرمز و نارنجی ممنوع است
کد خبر: 472573
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۸ ۱۱:۵۰:۲۲

اعتمادآنلاین| احمد شیرانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی مسیر‌های کشور در آخرین پنجشنبه سال اظهار کرد: وضعیت ترافیک جاده‌های کشور روان و بدون مشکل است مسیر جاده شهداد نهبندان و خرم آباد پلدختر بقیه جاده‌های اصلی و مواصلاتی کشور باز است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی ادامه داد: در برخی از جاده‌های کوهستانی استان‌های شمالی بارش پراکنده باران مشاهده می‌شود؛ همچنین پیش بینی و هشدار هواشناسی برای وزش باد شدید و گردوخاک برای استان‌های شمال غربی شمالی مرکزی و شمال شرقی و هرمزگان صادر شده و بروز پدیده گردوخاک و کاهش میدان دید رانندگان در جاده‌های این استان‌ها وجود دارد.

سرهنگ شیرانی تصریح کرد: برابر آخرین اطلاعیه ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن توصیه به پرهیز از سفر‌های غیر ضروری، در صورت ضرورت به سفر، سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع و سفر به سایر شهر‌های گروه زرد و آبی بلامانع است.

وی تاکید کرد: خروج خودرو با پلاک‌های بومی از شهر‌های گروه قرمز و نارنجی نیز ممنوع است، محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت 21 تا 3 بامداد کماکان در تمامی شهر‌های گروه قرمز نارنجی زرد و آبی ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها