کد خبر: 472618
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۸ ۱۵:۱۰:۴۴
| |

بازداشت یک فرد مسلح در نزدیکی اقامتگاه کامالا هریس

منابع خبری در آمریکا گزارش دادند که یک فرد کاملا مسلح در محوطه بیرونی اقامتگاه «کامالا هریس» معاون «جو بایدن» رئیس جمهوری این کشور بازداشت شده است.

بازداشت یک فرد مسلح در نزدیکی اقامتگاه کامالا هریس
کد خبر: 472618
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۸ ۱۵:۱۰:۴۴

اعتمادآنلاین| منابع خبری در آمریکا گزارش دادند که یک فرد کاملا مسلح در محوطه بیرونی اقامتگاه «کامالا هریس» معاون «جو بایدن» رئیس جمهوری این کشور بازداشت شده است.

به گزارش ایرنا، شبکه خبری «سی ان ان» امروز (پنجشنبه) نوشت: پلیس واشنگتن دی سی دیشب (به وقت محلی) مردی از ایالت «تگزاس» را در خارج اقامتگاه رسمی هریس بازداشت کرده که اکنون وی با اتهام حمل سلاح و مهمات مواجه است.

سخنگوی پلیس واشنگتن گفت که ماموران این فرد 31 ساله که «پال مورای» معرفی شده و اهل «سن آنتانیو» در ایالت تگزاس است را با اسلحه و مهمات در خودرو دستگیر کرده‌اند.

گزارش پلیس که به دست سی ان ان رسیده، نشان می‌دهد که این فرد اسلحه نیمه خودکار «آ آر 15» و 113 مهمات ثبت نشده در اختیار داشته است.

پلیس او را به چند فقره جرم از جمله حمل سلاح‌های خطرناک و تفنگ ساچمه‌ای و در اختیار داشتن مهمات ثبت نشده، متهم کرده است.

یک مقام پلیس مخفی آمریکا گفت که در زمان وقوع این حادثه هیچ یک از محافظان آژانس مخفی این کشور در این اقامتگاه هریس حضور نداشته است.

شبکه خبری «فاکس 5 » آمریکا (شبکه خبری محلی) ضمن تایید این خبر نوشت که فرد مسلح به پلیس مخفی گفته بود، قصد داشته با رئیس جمهوری صحبت کند.

موضوح حمل سلاح در آمریکا یکی از مسائلی است که تاکنون هیچ یک از روسای جمهوری این کشور نتوانسته آن را حل کند. آزادی حمل سلاح در آمریکا بارها باعث وقوع حملات خشونت آمیز در داخل این کشور شده است.

بروز حملات خشونت آمیز در آمریکا به دنبال اختلافات بین دمکرات ها و جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2020 تشدید و به حمله بی‌سابقه به کنگره این کشور منجر شد. اختلافات دمکرات و جمهوریخواهان به خشونت و تقویت ناامنی در آمریکا دامن زده است.

گزارش ارزیابی جدید جامعه اطلاعاتی آمریکا درباره افزایش خشونت مسلحانه در آمریکا هشدار داده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها