فرمانده نیروی انتظامی:

پلیس بر اساس رنگ‌بندی شهرها با متخلفان برخورد می‌کند

سردار اشتری گفت: پلیس بر اساس رنگ‌بندی شهرها، با کسانی که قانون را رعایت نکنند، برخورد و آن‌ها را جریمه خواهند کرد.

پلیس بر اساس رنگ‌بندی شهرها با متخلفان برخورد می‌کند
کد خبر: 472806
|
۱۳۹۹/۱۲/۳۰ ۱۲:۳۷:۱۹

اعتمادآنلاین| سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه مانور اقتدار 1400 که صبح امروز (شنبه) در میدان آزادی برگزار شد، گفت: نیروی انتظامی در سال 1399 در برخورد با سارقین، اراذل و اوباش و سایت‌های شرط‌بندی، فعالیت‌های خوبی انجام داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، او ادامه داد: همچنین در سال 1399 در خصوص استرداد مجرمین به خوبی عمل کردیم و دو نفر از کسانی که گرداننده سایت‌های شرط‌بندی بودند، دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: این دستگیری‌ها و برخوردها در سال 1400 ادامه خواهد داشت و پلیس با اقتدار با مجرمان برخورد خواهد کرد.

سردار اشتری در ادامه با بیان اینکه نیروی انتظامی موظف است که مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را اجرا کند، اظهار کرد: همکارانم بر اساس رنگ‌بندی شهرها، با کسانی که قانون را رعایت نکنند، برخورد و آن‌ها را جریمه خواهند کرد.

او درباره اولویت‌های پلیس در سال 1400 نیز گفت: با توجه به شرایط موجود، در سال 1400 همچنان در کنار کادر درمان خواهیم بود؛ همچنین مأموریت‌های جاری پلیس را که برقراری نظم امنیت و آرامش در جامعه است، ادامه خواهیم داد.

فرمانده ناجا همچنین با تأکید بر ضرورت هوشمندسازی پلیس، گفت: در این حوزه، تا پایان سال 1400 به شرایط خوبی دست خواهیم یافت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها