کد خبر: 472874
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۱ ۱۰:۵۷:۲۹
| |

نقوی حسینی: 1400 باید سال حل مشکلات اقتصادی باشد

یک فعال سیاسی گفت: فشار اقتصادی بر مردم بسیار زیاد است و تورم امان به مردم نمی دهد؛ پس انتظار همه مردم از 1400 حل و فصل مشکلات اقتصادی است.

نقوی حسینی: 1400 باید سال حل مشکلات اقتصادی باشد
کد خبر: 472874
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۱ ۱۰:۵۷:۲۹

اعتمادآنلاین| سیدحسین نقوی حسینی در پاسخ به این پرسش که "از سال 1400 چه انتظاری دارید؟" اظهار کرد: سال 1400 برای ملت ایران سال حساس و مهمی است. از یک سو مردم مشکلات اقتصادی، تورم و گرانی ها را تحمل کردند و از یک طرف تحت فشار حاصل از بیماری کرونا بودند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: مردم با این امید به سمت 1400 می روند که بلکه مشکلات حل شود. حقیقتا فشار اقتصادی بر مردم بسیار زیاد است و تورم امان به مردم نمی دهد؛ پس انتظار همه مردم از 1400 حل و فصل مشکلات اقتصادی است.

این فعال سیاسی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم برای چهار سال قوه مجریه را به فردی می سپارند که تمامی موضوعات زندگی شان تابع تصمیات آن دولت می شود. امیدوارم این انتخابات به نحوی برگزار شود که هم مردم پای صندوق رای بیایند و هم فردی انتخاب شود که گام های موثری برای مشکلات کشور بر می دارد.

نقوی حسینی گفت: در حال حاضر در تدارک مقدمات رقابت های سیاسی هستیم. در عرصه تدارک رقابت ها حضور همه جریان ها در صحنه قابل تحسین است. در نشست های حزبی کاندیداها خوب فعالیت می کنند. فعلا شرایط خوبی برای جنب و جوش سیاسی برپا شده است. بقیه مسائل به حوادث آینده باز می گردد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها