کد خبر: 472926
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۱ ۲۰:۰۴:۰۰
| |

مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان:

288 بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های استان بستری هستند و حال 62 نفر از آنان وخیم است

حسن رخشاد مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان، با بیان اینکه در شبانه روز گذشته 62 بیمار جدید کرونایی را بستری کردیم، یادآور شد: در حال حاضر 288 بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های استان بستری هستند و حال 62 نفر از آنان وخیم است.

288 بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های استان بستری هستند و حال 62 نفر از آنان وخیم است
کد خبر: 472926
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۱ ۲۰:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان، با بیان اینکه در شبانه روز گذشته 62 بیمار جدید کرونایی را بستری کردیم، یادآور شد: در حال حاضر 288 بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های استان بستری هستند و حال 62 نفر از آنان وخیم است.

حسن رخشاد با اشاره به وضعیت کرونایی استان گیلان، اظهار کرد: روند ابتلا در گیلان ثابت بوده و تعداد بستری های کرونایی ما کم نیست.

وی ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی کادر درمان بیمارستان ها و تیم بهداشتی در مراکز شهرستانی، تصریح کرد: از مسافرانی که قصد سفر به گیلان را دارند می خواهیم از سفر منصرف شوند و یا سفرها را به حداقل برسانند، زیرا وضعیت گیلان شکننده است.

مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان، با بیان اینکه مسافرت کردن در شرایط شیوع بالای بیماری بسیار خطرناک است، خاطرنشان کرد: مهمترین خطر مسافرت در درجه نخست برای خانواده و عزیزان ماست.

رخشاد، از هم استانی ها خواست در ایام نوروز در مکان های بسته حضور پیدا نکنند و قید تجمعات نوروزی را بزنند و گفت: انتظار داریم در سال جاری بر ویروس کرونا غلبه کنیم لذا رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه ماسک زدن خیلی مهم است.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته 62 بیمار جدید کرونایی را بستری کردیم، یادآور شد: در حال حاضر 288 بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های استان بستری هستند و حال 62 نفر از آنان وخیم است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها