کد خبر: 472927
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۱ ۲۰:۰۹:۲۵
| |

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان خبر داد:

بازگشایی موزه‌های گیلان در ایام نوروز

مسعود حلاج‌پور، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: با استناد به مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا که تردد در شهرستان‌های زرد و آبی را مجاز اعلام کرده است و با توجه به اعلام آخرین تغییرات وضعیت شهرستان‌های استان گیلان، موزه‌ها و اماکن فرهنگی-تاریخی استان گیلان در نوروز 1400 میزبان بازدیدکنندگان است.

بازگشایی موزه‌های گیلان در ایام نوروز
کد خبر: 472927
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۱ ۲۰:۰۹:۲۵

اعتمادآنلاین| مسعود حلاج‌پور، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: با استناد به مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا که تردد در شهرستان‌های زرد و آبی را مجاز اعلام کرده است و با توجه به اعلام آخرین تغییرات وضعیت شهرستان‌های استان گیلان، موزه‌ها و اماکن فرهنگی-تاریخی استان گیلان در نوروز 1400 میزبان بازدیدکنندگان است.

او با اعلام اینکه استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این بازدید‌ها شرط اصلی است، افزود: موزه‌های مختلف و اماکن تاریخی استان گیلان در ایام نوروز 1400 از ساعت 9 صبح الی 19 با رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی میزبان علاقه‌مندان خواهند بود.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان تصریح کرد: محوریت ستاد اجرایی هماهنگی سفر‌های نوروزی 1400 در استان رعایت اصول بهداشتی و انجام سفر‌های مسئولانه بوده و رعایت این دستورالعمل‌ها در تمامی مراحل سفر و انجام بازدید از مکان‌های گردشگری و فرهنگی تاریخی الزامی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها