کد خبر: 472938
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۲ ۰۳:۳۶:۱۰
| |

کشف احتکار و عرضه خارج ازشبکه توزیع بیش از 50 تنی فراورده گوشتی مرغ

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف احتکار و عرضه خارج از شبکه توزیع بیش از 50 تن فرآورده گوشتی مرغ خبر داد.

کشف احتکار و عرضه خارج ازشبکه توزیع بیش از 50 تنی فراورده گوشتی مرغ
کد خبر: 472938
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۲ ۰۳:۳۶:۱۰

اعتمادآنلاین| رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف احتکار و عرضه خارج ازشبکه توزیع بیش از 50 تن فرآورده گوشتی مرغ خبر داد.

به گزارش انتخاب، سردار «محمدرضا مقیمی» در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: با رصد بازار توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم توسط پلیس بیش از 50 تن فراورده‌های گوشتی مرغ خارج از شبکه توزیع را در مرکز و یکی از استان‌های شرقی کشور که قصد خروج این فراورده به خارج از کشور را داشتند کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان مجموع ارزش کالا ی مکشوفه را بیش از 12 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند افزود: در این رابطه متهمان دستگیر و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا یادآور شد: با عنایت به فرارسیدن ایام نوروز و پیش رو داشتن ایام پرفضیلت ماه مبارک رمضان در فصل بهار تشدید اقدامات و رصد اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی ناجا در سراسر کشور در این ایام بیشتر با اولویت اقلام و مواد غذایی مورد نیاز مردم در دستور کار این پلیس قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار مقیمی در پایان از هموطنان در خواست کرد: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها