کد خبر: 473058
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۲ ۱۷:۲۹:۲۶
| |

پوتین برنامه‌ای برای گفت‌وگو با بایدن ندارد

پس از جنجال‌های اخیر بعد از اظهارات توهین آمیز رئیس‌جمهور آمریکا علیه همتای روس خود، سخنگوی کرملین اعلام کرد که به دلیل عدم آمادگی واشنگتن، پوتین برنامه‌ای برای گفت‌وگو با بایدن ندارد.

پوتین برنامه‌ای برای گفت‌وگو با بایدن ندارد
کد خبر: 473058
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۲ ۱۷:۲۹:۲۶

اعتمادآنلاین| «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران تصریح کرد که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه برنامه‌ای برای گفت‌وگو با «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا ندارد.

به گزارش فارس، بنا بر گزارش خبرگزاری روسی «اسپوتنیک»، پسکوف در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص احتمال گفت‌وگوی میان رؤسای جمهور روسیه و آمریکا پس از اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین تصریح کرد که به دلیل عدم آمادگی واشنگتن برای گفت‌وگو، پوتین نیز برنامه‌ای در این خصوص ندارد.

اظهارات سخنگوی کرملین در شرایطی مطرح شده است که رئیس‌جمهور روسیه عصر روز پنجشنبه هفته گذشته اعلام کرده بود که به وزارت خارجه دستور داده تا مراحل آماده‌سازی گفت‌وگو با رئیس‌جمهور آمریکا را که می‌تواند در روز 19 مارس یا دوشنبه 22 مارس (دوم فروردین ماه) انجام شود، آغاز کند.

به دنبال این اظهارات پوتین، سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که بایدن در زمان مناسب با رئیس‌جمهور روسیه دیدار خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها