کد خبر: 473213
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۴ ۰۹:۵۸:۴۷
| |

شاهزاده هری مدیر ارشد استارتاپ 1 میلیارد دلاری شد

شاهزاده هری، نوه پر حاشیه ملکه انگلستان به عنوان مدیر ارشد، به استارت آپ یک میلیارد دلاری سیلیکون ولی پیوست و اولین نقش رسمی دوک ساسکس پس از پایان دادن به وظایف سلطنتی رقم زده می‌شود.

شاهزاده هری مدیر ارشد استارتاپ 1 میلیارد دلاری شد
کد خبر: 473213
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۴ ۰۹:۵۸:۴۷

اعتمادآنلاین| شاهزاده هری، نوه پر حاشیه ملکه انگلستان به عنوان مدیر ارشد، به استارت آپ یک میلیارد دلاری سیلیکون ولی پیوست و اولین نقش رسمی دوک ساسکس پس از پایان دادن به وظایف سلطنتی رقم زده می‌شود.


به گزارش انتخاب، قرار است هری، مدیر ارشد در BetterUp باشد. شاهزاده هری با 850 میلیون یورو (1 میلیارد دلار) استارت آپ سیلیکون، ولی را هدایت می‌کند.

دوک ساسکس ابراز امیدواری کرده است بتواند از تجربیات خود با استفاده از "قدرت تبدیل درد به هدف" برای کمک به مشتریان BetterUp با "مربیگری فعال" برای پیشرفت شخصی و همچنین دستیابی به "زندگی همه جانبه بهتر" استفاده کند. " این اولین موقعیت رسمی هری در یک شرکت خصوصی از زمانی است که یک سال پیش از عضویت در خانواده سلطنتی کناره گیری کرد.

هری و همسرش مگان معاملات چند میلیون دلاری را نیز برای تهیه محتوای Spotify و Netflix منعقد کرده اند. به عنوان مدیر ارشد تأثیر در BetterUp، شاهزاده هری در آگاهی در مورد نیاز به بهبود بهداشت روان، کار بر روی استراتژی محصول و مشاوره در مورد همکاری‌های خیرخواهانه کمک خواهد کرد.

هری قبلاً با خیریه‌های بهداشت روان همکاری نزدیک داشته است. وی بازی‌های Invictus را ایجاد کرد، رویدادی برای پرسنل مسلح آسیب دیده یا بیمار برای استفاده از ورزش به عنوان بخشی از توان بخشی جسمی و روانی، وی تمچنین، Sentebale، خیریه‌ای که از سلامت روان و رفاه جوانان مبتلا به HIV در لسوتو و بوتسوانا حمایت می‌کند، راه اندازی کرد..

وی در این زمینه گفت: (من قاطعانه اعتقاد دارم که تمرکز و اولویت قرار دادن تناسب اندام ما توانایی و فرصتی را که هرگز نمی‌دانستیم در درون خود داریم باز می‌کند. همانطور که تکاوران نیروی دریایی سلطنتی می‌گویند، "این یک حالت ذهنی است". همه ما آن را در خود داریم. " آنچه در زندگی خودم آموخته ام قدرت تبدیل درد به هدف است. در طول دهه حضورم در ارتش، یاد گرفتم که ما فقط به ایجاد انعطاف پذیری جسمی، بلکه به انعطاف پذیری ذهنی نیز نیاز داریم؛ و در طی سال‌ها، درک من از معنای انعطاف پذیری - و چگونگی ساخت آن توسط هزاران نفر از افراد و متخصصانی که من ملاقات کرده و از آن‌ها آموخته ام شکل گرفته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها