محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور:

مخاطب سخنان مدیرکل آژانس کشوری است که از برجام خارج شده / اگر طرف های برجام کامل به تعهدات خود عمل کنند، ایران هم به تعهداتش عمل خواهد کرد

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: مخاطب سخنان مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی بر کوتاه بودن مهلت بازگشت به برجام، ایران نیست بلکه کشورهایی هستند که از برجام خارج شده و به تعهدات برجامی خود عمل نکرده اند.

مخاطب سخنان مدیرکل آژانس کشوری است که از برجام خارج شده / اگر طرف های برجام کامل به تعهدات خود عمل کنند، ایران هم به تعهداتش عمل خواهد کرد
کد خبر: 473250
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۴ ۱۳:۲۴:۳۵

اعتمادآنلاین| محمود واعظی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه دولت، در پاسخ به سوال خبرنگاری درخصوص اظهارات مدیرکل آژانس بین المللی اتمی مبنی بر بسته شدن پنجره های بازگشت به برجام در هفته آینده، تصریح کرد: موضع جمهوری اسلامی ایران واضح و شفاف است و ما به تصمیم خود و آنچه گفته ایم پایبند هستیم.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه این طرف های برجام هستند که باید به تعهدات خود عمل کنند تا شرایط به حالت عادی بازگردد، اظهار داشت: همانطوری که مقام معظم رهبری فرموده اند و رئیس جمهوری بارها به صراحت اعلام کرده اند، اگر طرف های مقابل به تعهدات خود در برجام عمل کند ایران هم بلافاصله به تعهدات خود بازمی گردد.


واعظی تاکید کرد: ایران و آژانس همکاری و روابط خوبی در گذشته داشته اند که در آینده هم خواهد بود و ما آمادگی کامل داریم هر آنچه که براساس تعهدات برجامی است انجام شود.

از رئیس دفتر رئیس جمهور همچنین درخصوص طرح پیشنهادی نایب رئیس مجلس درخصوص لغو سربازی اجباری و نظر دولت در این زمینه سوال شد که در پاسخ گفت: تا امروز درمورد چنین موضوعی در دولت بحث نشده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها