کد خبر: 473285
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۴ ۱۵:۲۸:۳۹
| |

در پی کسب موفقیت در توسعه دولت الکترونیک و شفافیت:

رییس جمهوری از وزارت اقتصاد قدردانی کرد

وزارت اقتصاد برای توسعه دولت الکترونیک و شفافیت در حاشیه جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور از سوی رئیس جمهوری قدردانی شد.

رییس جمهوری از وزارت اقتصاد قدردانی کرد
کد خبر: 473285
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۴ ۱۵:۲۸:۳۹

اعتمادآنلاین| رئیس جمهوری با اهدای لوحی تقدیری از فرهاد دژپسند برای تلاش‌ مجدانه و اهتمام در اجرای برنامه توسعه دولت الکترونیک در حوزه‌های بورس و اوراق بهادار، خدمات غیرحضوری و تسهیل فضای کسب وکار، بیمه‌ها و خزانه داری کل کشور قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، در لوح تقدیر حسن روحانی خطاب به وزیر اقتصاد آمده است: دولت الکترونیک و هوشمند یکی از برنامه‌های اولویت دار دولت تدبیر و امید بوده که برای تحقق این هدف، اقدامات مناسبی در ایجاد زیرساخت و سکوهای خدماتی به منظور تسریع در خدمات رسانی به مردم و شفافیت انجام شده است.

بدین وسیله از تلاش‌های مجدانه جنابعالی در اهتمام به اجرای برنامه توسعه دولت الکترونیکی در حوزه‌های بورس و اوراق بهادار، خدمات غیرحضوری و تسهیل فضای کسب و کار، بیمه‌ها و خزانه داری کل کشور تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و اهداف دولت تدبیر و امید، همچنان در خدمت به نظام جمهوری اسلامی و ایران و کسب رضایتمندی مردم عزیز موفق و موید باشید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها