کد خبر: 473289
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۴ ۱۵:۳۵:۲۹
| |

اولویت بانک مرکزی در سال جاری چیست؟

خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مدیر امور اعتباری بانک مسکن نوشت: سیاست اعتباری سال 1400 بانک مسکن از 5 فروردین در همه شعب این بانک قابل اجراست.

اولویت بانک مرکزی در سال جاری چیست؟
کد خبر: 473289
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۴ ۱۵:۳۵:۲۹

اعتمادآنلاین| محمدحسن علمداری افزود: اولویت اول این بانک در سال جاری طرح اقدام ملی مسکن است و سعی می‌کنیم به تعهدات خود در این بخش عمل کنیم.


به گزارش صدا و سیما، وی افزود: در این بخش تامین مالی 140 هزار واحد را تعهد کردیم که حدود 20 هزار واحد آن در سال 99 محقق شد و 100 هزار واحد دیگر در سال جدید محقق می‌شود.


علمداری تاکید کرد: حمایت از جمله مسکن روستایی و اشتغال زایی کمیته امداد و سازمان بهزیستی که براساس قانون بودجه انجام می‌شود، اولویت دیگر ما در سال 1400 است.


وی گفت: در بخش مشتریان بانک مسکن هم نیز تمرکز ما بر تولید و ساخت مسکن است و سعی می‌کنیم تناسب بین وام و هزینه‌های ساخت مسکن برای جامعه هدف بانک مسکن که همان میانگین مسکن (متراژهای 70 تا 100 متر مربع) است، ایجاد کنیم.


علمداری گفت: در بخش تسهیلات مشارکت مدنی و بدون سپرده هم، 60 تا 70 درصد افزایش تسهیلات خواهیم داشت.


مدیر امور اعتباری بانک مسکن افزود: در بخش بافت فرسوده نیز قرارداد عاملیت 40 هزار واحد را داریم که نزدیک به 20 هزار واحد آن در سال 99 انجم شد و بقیه در سال جاری محقق خواهد شد، برای این تعداد تسهیلات خوبی در نظر گرفته ایم که با نرخ 9 درصد است.


آقای علمداری گفت: در بخش بافت فرسوده، تسهیلات بدون سپرده را 50 تا 60 درصد نسبت به سال 99 افزایش خواهیم داد.
وی افزود: در بخش مسکن مهر نیز تعیین تکلیف واحدها در اولویت است و فروش اقساطی واحدهای باقی مانده که پیشرفت فیزیکی آن‌ها 75 تا 99 درصد باشد هم از اولویت‌های ماست.


مدیر امور اعتباری بانک مسکن گفت: مهمترین اولویت بانک مسکن سال 99 این بود که از نظر مالی به مشتریان بانک کمک کنیم و 70 تا 80 درصد به هدف خود رسیدیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها