کد خبر: 473311
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۴ ۲۰:۰۷:۰۰
| |

معتاد کردن زنان برنامه دشمن است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان قزوین گفت: معتاد کردن زنان و حتی روشنفکران جامعه از برنامه‌های اصلی دشمنان جمهوری اسلامی تا سال 2025 است.

معتاد کردن زنان برنامه دشمن است
کد خبر: 473311
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۴ ۲۰:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| علی رحمانی از مسئولان استان قزوین گفت: دشمنان جمهوری اسلامی و سودجویان داخلی برای آلوده کردن زنان و حتی روشنفکران جامعه به موادمخدر تا سال 2025 برنامه‌ریزی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا وی اضافه کرد: وقتی روشنفکران جامعه به عنوان الگوهای فکری، علمی، عقیدتی و زنان جامعه نیز به عنوان مادران این سرزمین به موادمخدر آلوده شوند، پایه‌ های اصلی اجتماع سست شده و بدون شک عواقب جبران ناپذیری را به همراه می‌آورد.

رحمانی، معتاد کردن دانشجویان و کارگران را از برنامه‌های قبلی دشمنان نظام و انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: متاسفانه نبود برنامه‌ریزی منسجم و عملیاتی در این میدان باعث شد تا این اقشار اکنون آسیب دیده‌ترین افراد جامعه در برابر موادمخدر باشند که البته طی سال‌های گذشته با آموزش و اجرای برنامه‌های پیشگیرانه تا حدودی این معضل کنترل شده است.

این مسؤول اضافه کرد: سال گذشته بیشتر دانشگاه‌های استان قزوین و بیش از 10 واحد تولیدی با هدایت تیم کارشناسی و علمی تحت آموزش‌های پیشگیرانه قرار گرفتند و امسال نیز این برنامه‌ها به قوت خود ادامه خواهد داشت.

رحمانی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در حوزه زنان طی سال جاری، تصریح کرد: با همکاری اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین تصمیم گرفتیم تا امسال کارگاه‌های ویژه‌ای را در خصوص پیشگیری از اعتیاد به موادمخدر برگزار کنیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان قزوین خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال، پیشگیری از زنان در معرض آسیب، مراقبت از مادران آسیب دیده و خلاصه توانمندی زنان سرپرست خانوار با هدف جلوگیری از آلودگی این افراد به مواد افیونی از دیگر برنامه‌های شورای مبارزه با مواد مخدر در استان قزوین است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها