تردد مسافران مناطق تهران و کرج به اصفهان ممنوع شد

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: بر اساس تصمیم این ستاد با توجه به قرار گرفتن تهران و کرج در وضعیت نارنجی کرونا ، سفر اهالی این شهرها به این استان ممنوع شده است.

تردد مسافران مناطق تهران و کرج به اصفهان ممنوع شد
کد خبر: 473625
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۸ ۱۰:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: بر اساس تصمیم این ستاد با توجه به قرار گرفتن تهران و کرج در وضعیت نارنجی کرونا ، سفر اهالی این شهرها به این استان ممنوع شده است.

به گزارش ایرنا، حجت الله غلامی افزود: بر اساس این تصمیم از سمت شاهین شهر و کاشان محدودیت تردد اعمال خواهد شد و الزامی است مسافران شهرهای یادشده 24 ساعت آینده این استان را ترک کنند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از این زمان خودروهای پلاک تهران و کرج در استان اصفهان 500 هزار تومان جریمه خواهند شد و در مرحله دوم در صورت رعایت نکردن این دستورالعمل ستاد کرونا خودروی آن‌ها تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف خواهد شد.

شمار مسافران نوروزی به اصفهان تاکنون افزون بر 250 هزار نفر اعلام شده است.

در استان اصفهان امور بهداشتی و درمانی 22 شهرستان با حدود چهار میلیون و 500 هزار نفر زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و 2 شهرستان کاشان و آران و بیدگل با حدود 500 هزار نفر جمعیت زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی کاشان است.

براساس آخرین آمار و اطلاعات، تاکنون یک میلیون و 846 هزار و 923 نفر در کشور به کرونا مبتلا شدند و 62 هزار و 308 نفر براثر این بیماری جان باختند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها