کد خبر: 473821
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۰ ۱۱:۰۷:۰۰
| |

سوت ورزش‌های همگانی گیلان در سال جدید در تالاب سوستان به صدا درآمد

مسابقات مینی فوتبال هیات ورزشهای همگانی شهرستان لاهیجان به میزبانی روستای سوستان و با شرکت 18 تیم برگزارشد.

سوت ورزش‌های همگانی گیلان در سال جدید در تالاب سوستان به صدا درآمد
کد خبر: 473821
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۰ ۱۱:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| مسابقات مینی فوتبال هیات ورزشهای همگانی شهرستان لاهیجان به میزبانی روستای سوستان و با شرکت 18 تیم برگزارشد.

شایان ذکراست؛ دیدار پایانی این رقابت ها با حضور رضا شجیع، نائب رییس آقایان فدراسیون ورزشهای همگانی، محمد رضا فروحی دبیر این‌فدراسیون، شهرام عشقی، مسئول ورزش شهرداری های کشور، یوسف قیامتیون شهردار لاهیجان، علیرضا زهری رییس هیات ورزشهای گیلان و جمعی از مسئولین این شهرستان در روز ولادت با سعادت امام‌زمان( عج) و هفته جوان برگزارشد و با تجلیل ازتیم های؛ بزرگسالان سوستان، ساحل املش و بوتیک سینا که به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند، به کارخود پایان داد.

در خاتمه این دیدار، رضا شجیع نائب رییس آقایان فدراسیون ورزشهای همگانی ضمن مثبت ارزیابی کردن این رقابت ها گفت: استان گیلان با توجه به شرایط خوب آب وهوایی و اقلیمی که دارد همیشه مردمی ورزشکار و ورزش دوست داشته اما این روزها کم کم با تغییر شرایط زندگی در سطح جامعه درگیلان هم متاسفانه با کم تحرکی و چاقی ناشی از آن مواجهه هستیم.


وی همچنین افزود: در سال جدید با طراحی برنامه های متنوع ورزشهای همگانی و توسعه آن در سطح استانها میتوان باردیگردرجامعه نشاط و پویایی را گسترش داد.

نائب رییس فدراسیون ورزشهای همگانی کشور با اشاره به درخشش استان گیلان در طرح های ملی و تلاش های علیرضا زهری، رییس این هیات، گفت: روزهای بسیار خوبی در انتظار ورزشهای همگانی شهروندان گیلانی خواهد بود.

وی درمورد ورزش جدید و نوپای مینی فوتبال در فدراسیون ورزشهای همگانی، اظهار داشت: این رشته کمتر از یکسال است که در مجموعه ورزشهای همگانی قرار گرفته و خوشبختانه مینی فوتبال استان گیلان دراین مدت پیشرو بود و عملکرد آن قابل توجه و مثبت بوده است.

منبع: روابط عمومی هیات ورزش‌های همگانی استان گیلان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها