کد خبر: 473854
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۰ ۱۵:۵۸:۰۰
| |

همزمان با سراسر کشور؛

طرح واکسیناسیون پاکبانان شهردار‌ی‌های استان گیلان آغاز شده است

آبتین حیدرزاده  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: همزمان با سایر استان‌ها، در استان گیلان نیز طرح واکسیناسیون پاکبانان شهرداری آغاز شده که  در این خصوص یک هزار و 233 تن بر اساس معیارهایی چون سن بالا و یا ابتلا به بیماری‌های زمینه‌ای، انتخاب و به مراکز بهداشت از پیش تعیین شده معرفی می شوند.

طرح واکسیناسیون پاکبانان شهردار‌ی‌های استان گیلان  آغاز شده است
کد خبر: 473854
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۰ ۱۵:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| آبتین حیدرزاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به ادامه نخستین مرحله از واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در گروه ها و بخش عمومی جامعه اظهار داشت: هشتم فروردین ماه سال جاری تزریق واکسن کرونا به پاکبانان با تزریق واکسن به 20 تن از پاکبانان شهرداری رشت در مرکز خدمات جامع سلامت شماره 6 گلسار رشت آغاز شد.


دکتر حیدرزاده در ادامه اظهار داشت: همزمان با سایر استان‌ها، در استان گیلان نیز طرح واکسیناسیون پاکبانان شهرداری آغاز شده که در این خصوص یک هزار و 233 تن بر اساس معیارهایی چون سن بالا و یا ابتلا به بیماری‌های زمینه‌ای، انتخاب و به مراکز بهداشت از پیش تعیین شده معرفی می شوند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در خاتمه یاد آور شد: رعایت پروتکل های بهداشتی مهمترین اصل برای مقابله با ویروس کرونا است و تا زمان اتمام واکسیناسیون برای تمام گروه ها و افراد جامعه رعایت این اصول اجتناب ناپذیر است.


لازم به ذکر است : در اولین مرحله از تزریق واکسن علیه کرونا، 20 تن از پاکبانان شهرداری رشت واکسن دریافت کردند و در مراحل بعدی و طی روزهای آینده نیز مابقی پاکبانان استان واکسینه خواهند شد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها