کد خبر: 473959
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۲ ۰۸:۳۹:۱۲
| |

پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران از سوی AFC بی‌پاسخ ماند / عزیزی خادم به بحرین نمی‌رود

فدراسیون فوتبال ایران درخواست دیدار با شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا را برای صحبت درباره میزبانی دیدارهای گروه C انتخابی جام جهانی 2022 را داشت؛ پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران از سوی AFC بی‌پاسخ ماند تا به این ترتیب شهاب‌الدین عزیزی خادم نیز از سفر به بحرین و دیدار با شیخ سلمان امتناع کند.

پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران از سوی AFC بی‌پاسخ ماند / عزیزی خادم به بحرین نمی‌رود
کد خبر: 473959
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۲ ۰۸:۳۹:۱۲

اعتمادآنلاین| فدراسیون فوتبال ایران درخواست دیدار با شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا را برای صحبت درباره میزبانی دیدارهای گروه C انتخابی جام جهانی 2022 را داشت؛ درخواستی که پس از نامه اعتراضی و 12 صفحه‌ای ایران و زیر سوال بردن اعطای میزبانی به بحرین پاسخ داده شد و دبیرکل AFC اعلام کرد دیدار با شیخ سلمان برای روز 3 آوریل (14 فروردین) هماهنگ شده است. با این حال نکته‌ای در این نامه باعث شد فدراسیون فوتبال ایران برای حضور در این جلسه شرایطی بگذارد و در نهایت شهاب‌الدین عزیزی خادم از حضور در این جلسه امتناع کند.

به گزارش تسنیم دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ارسالی خود اعلام کرده بود شیخ سلمان دخالتی در اعطای میزبانی به بحرین نداشته و این تصمیم از دفتر دبیرکلی AFC اتخاذ شده است. به این معنا که جلسه با شیخ سلمان نباید در مورد مسئله میزبانی باشد و در این نامه اشاره شده بود ‌که جلسه با رئیس بحرینی AFC برای تحکیم‌ روابط میان فدراسیون فوتبال ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا فوتبال آسیا است. با این حال فدراسیون فوتبال ایران شرط گذاشت که عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال ایران در صورتی با شیخ سلمان وارد جلسه خواهد شد که بخش زیادی از جلسه به صحبت درباره میزبانی دیدارهای انتخابی جام جهانی بگذرد.

همچنین درخواست دیگر ایران برگزاری جلسه آنلاین میان دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران و دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا بود تا ایران دلایل AFC را برای اعطای میزبانی به بحرین جویا شود. با این حال به این درخواست هم پاسخی داده نشد و با توجه به عدم پاسخگویی AFC به دو درخواست اعلام شده، رئیس فدراسیون فوتبال ایران نیز به دیدار شیخ سلمان نمی‌رود.

قرار بود عزیزی خادم سفری هم به سوئیس داشته باشد تا با جانی اینفانتینو دیدار کند. دیداری که با موافقت فیفا نیز همراه بوده، اما با توجه به شرایط سخت سفر با وجود بیماری کرونا، زمان دقیق این سفر نیز مشخص نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها