کد خبر: 474067
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۳ ۱۲:۰۵:۱۹
| |

علیرضا سلیمی، عضو هیات‌رئیسه مجلس:

جبران خسارت‌های ناشی از برجام، سیاست قطعی ایران است

یک عضو هیات‌رئیسه مجلس با بیان اینکه سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران در برجام رفع تحریم‌ها و جبران خسارت‌ها از سوی طرف‌های غربی است، گفت: باید در برابر غربی‌ها به گونه‌ای عمل کنیم که آن‌ها به تعهداتشان عمل کنند و خسارت‌هایی که از بابت برجام به ایران وارد شده را جبران کنند.

جبران خسارت‌های ناشی از برجام، سیاست قطعی ایران است
کد خبر: 474067
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۳ ۱۲:۰۵:۱۹

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با برجام خسارت‌های فراوانی به کشور وارد شد و باید از آن درس گرفت، گفت: بار‌ها رئیس‌جمهور و وزیر خارجه اعلام کرده اند که ایران در برجام به تعهدات خود عمل کرد، اما طرف‌های غربی به تعهدات خود عمل نکردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی با بیان اینکه سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران در برجام رفع تحریم‌ها و جبران خسارت‌ها از سوی طرف‌های غربی است، ادامه داد: باید در برابر غربی‌ها به گونه‌ای عمل کنیم که آن‌ها به تعهداتشان عمل کنند و خسارت‌هایی که از بابت برجام به ایران وارد شده را جبران کنند.

نماینده مردم محلات با تاکید بر اینکه ایران عجله‌ای برای بازگشت آمریکا به برجام نخواهد، داشت اظهار کرد: آمریکایی‌ها به صورت یکطرفه از برجام خارج شدند و مانع اجرای آن شدند، امروز باید آن‌ها خسارت‌هایی را که به ایران وارد کردن جبران کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه سیاست خارجی ایران بر اساس حکمت، عزت و مصلحت است گفت: با توجه به اینکه در چند ماه آینده شاهد تغییرات در دولت هستیم، دولت آینده باید بر اساس این اصول در برجام حرکت کند.

وی ادامه داد: یکی از کار‌هایی که دولت آینده باید در برجام انجام دهد این است که هماهنگی در تصمیمات و در تیم خود ایجاد کند تا یک صدایی را از آن‌ها بشنویم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها