کد خبر: 474311
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۴ ۱۵:۲۰:۴۳
| |

احتکار 300 میلیارد تجهیزات پزشکی در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران از احتکار 283 هزار عدد انواع تجهیزات پزشکی و اقلام بهداشتی در 2 انبار بزرگ کالا در جنوب تهران به ارزش 300 میلیارد ریال خبر داد.

احتکار 300 میلیارد تجهیزات پزشکی در جنوب تهران
کد خبر: 474311
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۴ ۱۵:۲۰:۴۳

اعتمادآنلاین| سردار علی ذوالقدری در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: دوازدهم فروردین ماه مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران از احتکار تجهیزات پزشکی و درمانی، در 2 انبار بزرگ کالا در محدوده خیابان رجایی مطلع شدند.

به گزارش مهر، وی عنوان کرد: محل دقیق انبارها و هویت مالکان آنها شناسایی و تیمی از مأموران برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام و در تحقیقات اولیه مشخص شد مالکان این 2 انبار بدون مجوزهای قانونی مقدار فراوانی تجهیزات پزشکی و اقلام بهداشتی و مورد نیاز کادر درمان را در این دو انبار دپو کرده اند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران ابراز داشت: با هماهنگی‌های قضائی روز گذشته در دو عملیات منسجم و هماهنگ از انبارهای کالا بازدید و در بررسی از این مکان‌ها، 283 هزار و 26 عدد انواع تجهیزات بهداشتی و پزشکی کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه مالکان انبارها دستگیر و هر دو انبار پلمب شد، افزود: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را 300 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها