کد خبر: 474422
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۵ ۰۹:۱۳:۳۹
| |

تنفس هوای مطلوب در ‌پایتخت

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای ‌پایتخت طی 24 ساعت گذشته و هم‌اکنون (15 فروردین) در محدود قابل قبول قرار داشته است و تداوم این شرایط تا صبح فردا دور از انتظار نخواهد بود.

تنفس هوای مطلوب در ‌پایتخت
کد خبر: 474422
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۵ ۰۹:۱۳:۳۹

اعتمادآنلاین| بنابر پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران صبح امروز (15 فروردین ماه) کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌ قبول قرار گرفته که ناشی از وزش باد مؤثر و پراکندگی آلاینده‌ها طی ساعات گذشته است.

به گزارش ایسنا، طی روز با حاکمیت جو ناپایدار و وزش باد مؤثر شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم خواهد شد. در اواخر وقت نیز تداوم وزش باد برقراری وضعیت قابل‌ قبول را در بیشتر مناطق به‌دنبال خواهد داشت.

با استمرار این شرایط جوی تا صبح فردا (16 فروردین ماه) و پراکندگی آلاینده‌ها طی ساعات گذشته در بیشتر مناطق احتمال برقراری وضعیت قابل‌ قبول وجود دارد. کاهش ناپایداری جوی طی روز تاحدودی از پراکندگی آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد.

با حاکمیت این شرایط جوی و کاهش تندی باد تا اواخر وقت فردا (16 فروردین ماه) و افزایش ترافیک شامگاهی انتظار می‌رود وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در مناطق پرتردد برقرار شود.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون» با میانگین 60 بود و هوای پایتخت در شرایط ‌قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون» با میانگین 57 است و هوا در محدوده قابل قبول قرار دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها