کد خبر: 474499
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۵ ۱۱:۵۱:۴۳
| |

حاجی‌صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه:

برای شکستن سلطه دشمن، مسیری جز جهاد کبیر نیست / رسالت پاسداری سپاه تغییرناپذیر است / ماموریت‌های سپاه و بسیج براساس اقتضائات زمان دچار تغییر خواهد شد

نماینده ولی فقیه در سپاه، جهاد برابر دنیاگرایی، فتنه، نفوذ و تحریف را رسالتی خطیر و مهم توصیف کرد و گفت: برای شکستن سلطه و اراده فکری دشمن، راه و مسیری جز جهاد کبیر نیست.

برای شکستن سلطه دشمن، مسیری جز جهاد کبیر نیست / رسالت پاسداری سپاه تغییرناپذیر است / ماموریت‌های سپاه و بسیج براساس اقتضائات زمان دچار تغییر خواهد شد
کد خبر: 474499
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۵ ۱۱:۵۱:۴۳

اعتمادآنلاین| حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه صبح امروز (یکشنبه 15 فوردین ماه) در آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه باتبریک فرارسیدن بهار طبیعت و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم و امنیت ایران اسلامی، پاسداری را فرهنگ و نعمتی بی بدیل از جانب خداوند متعال توصیف و تصریح کرد: پاسداری فرهنگ جهاد پیوسته در راه خداست و جهاد در راه خدا تعطیل شدنی نیست.

به گزارش ایسنا، حاجی صادقی جهاد برابر دنیاگرایی، فتنه، نفوذ و تحریف را رسالتی خطیر و مهم توصیف و خاطرنشان کرد: برای شکستن سلطه و اراده فکری دشمن، راه و مسیری جز جهاد کبیر نیست.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه تصریح کرد: سنگرنشینی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسداری از این انقلاب الهام‌بخش برابر فتنه‌ها و توطئه‌های استکبار پایان ناپذیر است.

وی افزود: فلسفه وجودی و رسالت پاسداری سپاه تغییرناپذیر است اما ماموریت‌های سپاه و بسیج براساس اقتضائات زمان دچار تغییر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه اقتدار امروز نظام ولایی ایران اسلامی را ثمره حضور، همراهی و نقش آفرینی مردم عنوان و اظهار کرد: امروز صیانت از انقلاب اسلامی که اسلام ناب را زنده کرده و حیاتی دوباره بخشیده است در هر عرصه ای باشد جلوه‌های پاسداری در آن متجلی می شود.

حاجی صادقی با قدردانی از زحمات و خدمات سردار قریشی درمدت تصدی مسئولیت معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: سردار قریشی عزیز ما در طی مدت حضور در سپاه روحیه اخلاص و ولایتمداری را در تمامی عرصه‌ها حفظ کرده اند و همواره با روحیه جهادی به انجام ماموریت‌های خود پرداخته اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه در توصیف معاون هماهنگ کننده جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیز گفت: سردار فرجیان زاده از فرماندهان ایثارگر و جهادگر ما هستند و امیدواریم با روحیات دینی، انقلابی و معرفتی که ایشان را با آنها می شناسیم و سوابق درخشان صف و ستادی و قدرت مدیریتی، ماموریت‌های مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه را دنبال کنند.

سردار قریشی در این مراسم اخلاص، معنویت، ولایتمداری مجاهدت و عمل انقلابی را از وجوه ممتاز و برجسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: امروز مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در تعامل و همراهی کامل با مجموعه فرماندهی قرار دارد.

سردار فرجیان زاده نیز در این مراسم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان امید مستضعفان جهان و خاری در چشم دشمنان نام برد و گفت: باگذشت بیش از چهار دهه از کلام نورانی حضرت امام ( ره) که " اگر سپاه نبود کشور هم نبود" و با مشاهده روند توطئه‌ها، فتنه‌ها و تحریم‌های دشمنان روز به روز عمق نگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی و یقین ما به این فرمایش بیشتر می شود.

وی تصریح کرد: نمایندگی ولی فقیه در سپاه که استمرار دهنده امامت و ولایت در سپاه است امروز رسالت پاسداری از هویت مکتبی و اعتلای معرفت دینی و بصیرت پاسداران و بسیجیان را برعهده دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها