آژیر‌های هشدار در پایگاهی در سفارت آمریکا به صدا درآمد

یک پایگاه خبری در خبری فوری اعلام کرد آژیر‌های هشدار در پایگاهی در سفارت آمریکا به صدا درآمده است. همچنین در خبری دیگر اعلام شد که نیرو‌های آمریکایی وضعیت آماده‌باش را در پایگاه ویکتوریا در نزدیکی بغداد به خاطر نگرانی از حملات گروه‌های مقاومت بالا برده‌اند.

آژیر‌های هشدار در پایگاهی در سفارت آمریکا به صدا درآمد
کد خبر: 474592
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۵ ۱۶:۵۹:۳۲

اعتمادآنلاین| یک پایگاه خبری در خبری فوری اعلام کرد آژیر‌های هشدار در پایگاهی در سفارت آمریکا به صدا در آمده است.

هنوز جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نشده است.

به گزارش فارس در خبری دیگر اعلام شد که نیرو‌های آمریکایی وضعیت آماده باش را در پایگاه ویکتوریا در نزدیکی بغداد بخاطر نگرانی از حملات گروه‌های مقاومت بالا برده اند.

پیشتر خبرگزاری فرانسه به نقل از یک منبع امنیتی اعلام کرده بود دو راکت، پایگاهی هوایی را که نیرو‌های آمریکایی در آن به سر می‌بردند، مورد هدف قرار داد.

پایگاه خبری صابرین نیوز نیز گزارش داد: برخی خبر‌ها از شنیده شدن صدای انفجار نزدیک پایگاه هوایی بلد، محل استقرار شرکت سالی پورتر آمریکا حکایت دارد.

همچنین پایگاه خبری جروزالم پست گزارش داد دو راکت به سوی پایگاه هوایی بلد در نزدیکی بغداد در عراق شلیک شد که در بیرون این پایگاه فرود آمد و هیچ زخمی در این حادثه گزارش نشده است.

همچنین شبکه المیادین به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد این پایگاه محل شرکت محافظتی از گروه جنگنده‌های اف-16 عراق بوده و نیرو‌های امریکایی در آن حضور نداشتند.

پایگاه خبری صابرین نیوز در خبری اعلام کرد: بخش نظامی پایگاه بلد تعطیل شده است و مشاوران نظامی آمریکایی از رفت و آمد در در این بخش منع شده اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها